پرستاران مرکز پزشکی AHMC Seton در اعتصاب ۲ روزه شرکت می‌کنند

پیام جوان: به گزارش ان بی سی بی اریا، پرستاران ثبت نام شده در مرکز پزشکی AHMC Seton در شهر دالی اعتصاب دو روزه‌ای را از چهارشنبه آغاز کردند و از AHMC خواستند تا به مسائل مربوط به مراقبت از بیمار، کمبود نیروی انسانی و کمبود مزمن تجهیزات رسیدگی کند.

حدود ۲۰۰ پرستار صبح چهارشنبه به همراه حامیان جامعه در مرکز پزشکی تجمع کردند. این اعتضابات تا بعدازظهر ادامه یافت.

پرستاران گفتند که کمبود مداوم مواد در بیمارستان از جمله اکسیژن، لوازم جراحی، دستمال مرطوب، پوشک، پد تخت و ملحفه های تمیز وجود دارد. آنها همچنین گزارش دادند که AHMC در ارائه خدمات به واحدها، از جمله واحد کووید، کوتاهی کرده است، که منجر به تاخیر در انجام آزمایش‌ها شده و باعث می‌شود تا بیماران برای مدت طولانی‌تری در بیمارستان بمانند.

کتی ایوانز، یک پرستار که در اعتصاب شرکت کرد، گفت: به دلیل کمبود نیرو، از پرستاران خواسته می شود دو یا چند کار را انجام دهند و وظایف اضافی را بر دوش بگیرند. پرستاران می‌گویند که به دلیل کمبود کارمند مجبور به تعویض ملحفه و پاسخگویی به تلفن نیز می‌شوند.

ایوانز گفت: «این اتفاق، بار اضافی بر دوش پرستاران وارد می کند و ما را از مراقبت از بیمار دور می کند. “گاهی اوقات [بیماران] چراغ تماس را روشن می کنند اما ما نمی توانیم به موقع به آنها پاسخ دهیم.”

  دستگیری 9 نوجوان در ارتباط با حداقل 35 فقره سرقت در اوکلند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان