بهترین نقاط برای تماشای آتش بازی سال نو در سن فرنسیسکو

پیام جوان: به گزارش کرون ۴، با نزدیک شدن به شب سال نو، سن فرنسیسکو قصد دارد تا مثل هر ساله، آتش بازی را از یک کشتی در نزدیکی Ferry Building در ساعت ۱۱:۵۹ شب به دید عموم بگذارد.

در لیست پایین، اسامی مکان‌هایی برای شما فراهم شده تا بتوانید از بهترین زاویه تمام این مراسم را مشاهده کنید.

Rincon Park

این پارک در سمت شرق Ferry Building واقع شده است. احتمالا این پارک شلوغ خواهد شد؛ پس فراموش نکنید که زودتر خود را به این قسمت برسانید.

Corona Heights Park

این پارک در محله‌ی Corona Heights واقع شده است. اگر قصد حضور پیدا کردن در این پارک را دارید فراموش نکنید تا صندلی خود را به همراه آورده و به قسمت بالای پارک بروید.

Telegraph Hill

این منطقه در نزدیکی Coit Tower واقع شده و دارای ارتفاع کافی برای لذت بردن از منظره شهر و اسکله نمایش است. بهتر است تا فضای سبزی پیدا کنید که رو به روی آب باشد تا بتوانید بیشتر از تماشای این مراسم لذت ببرید.

Twin Peaks

Twin Peaks مورد علاقه ساکنین محلی بوده و زاویه‌ای زیبا از شهر و اسکله را ارائه می‌دهد. فراموش نکنید تا صندلی خود را به همراه داشته باشید و اگر قصد دارید اتومبیل خود را در نزدیکی پارک، پارک کنید، باید حتما زودتر خود را به این منطقه برسانید.

Treasure Island

اگر شما به اندازه کافی خوشبخت هستید تا در Treasure Island زندگی کنید، تمام کاری که نیاز است بکنید این است تا به سمت غرب این جزیره رفته و از دیدن منظره‌ی آتش بازی لذت ببرید.

  تور پیاده روی شهردار سن فرنسیسکو در محله Noe Valley

شما همچنین میتوانید از خانه و با تماشای شبکه تلویزیونی کرون ۴ از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۲:۳۰ شب، از دیدین این آتش بازی بذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان