پیش بینی هوای بی اریا: دمایی سرد با باران‌های محدود

پیام جوان:‌ به گزارش ان بی سی بی اریا، ساکنین بی اریا در روز دوشنبه با یک شروع سرد مواجه خواهند شد. سازمان ملی هواشناسی برای مناطق داخلی، سواحل مرکزی و کوه‌های سانتا کروز، هشدار سرمازدگی و یخبندان صادر کرده است.

هشدار سرمازدگی به معنای حداقل دمای مورد انتظار سازمان ملی هواشناسی بین ۳۲ تا ۳۵ درجه فارنهایت (۰ تا ۱٫۷ درجه سانتی‌گراد) است، در حالی که هشدار یخبندان به معنای حداقل دمای پایین‌تر از ۳۲ درجه فارنهایت (۰ درجه سانتی‌گراد) است.

سازمان ملی هواشناسی در شبکه‌های اجتماعی هشدار داد که هر دو شرایط برای افرادی که سرپناهی ندارند خطرناک در نظر گرفته می‌شود و توصیه کرد: «از افراد، حیوانات خانگی، گیاهان و لوله‌ها در برابر سرما محافظت کنید!»

این هشدارها از نیمه شب تا ساعت ۱۰ صبح دوشنبه فعال خواهند بود.

دما در برخی مناطق در ساعات صبح در محدوده‌ی پایینی تا میانی ۳۰ درجه فارنهایت (تقریباً -۱ تا ۴ درجه سانتی‌گراد) با احساس سرمای باد قابل توجهی خواهد بود، در حالی که بعد از ظهر، هوا در بیشتر مناطق آفتابی خواهد بود. انتظار می‌رود دمای حداکثر به محدوده‌ی پایینی تا میانی ۵۰ درجه فارنهایت (حدود ۱۰ تا ۱۶ درجه سانتی‌گراد) برسد و بادهایی با سرعت تا ۲۰ مایل در ساعت (حدود ۳۲ کیلومتر در ساعت) در امتداد ساحل بوزد.

همچنین انتظار می‌رود بارش باران در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه با ورود دو سیستم آب‌وهوای سردتر به بی اریا از سر گرفته شود. مجموع بارش‌ها نسبتاً کم خواهد بود و بین ۰٫۱۰ تا ۰٫۷۵ اینچ (تقریباً ۰٫۲۵ تا ۱٫۹ سانتی‌متر) پیش‌بینی می‌شود، اما ذخیره‌ی برف در کوه‌های سیرا نوادا افزایش خواهد یافت.

  دوچرخه‌هایی به ارزش 50000 دلار از یک فروشگاه در شهر ردوود به سرقت رفت

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان