• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • پلیس پالو آلتو ۴ نفر را در ارتباط با سرقت‌های سازمان یافته lululemon دستگیر کرد

پلیس پالو آلتو ۴ نفر را در ارتباط با سرقت‌های سازمان یافته lululemon دستگیر کرد

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، چهار مظنون توسط پلیس پالو آلتو در ارتباط با یک پرونده سرقت خرده فروشی سازمان یافته مرتبط با فروشگاه های lululemon دستگیر شدند. پلیس هم اکنون به دنبال مظنون پنجم است.

تحقیقات پلیس، مظنونان را به سرقت های روز یکشنبه در مرکز خرید استانفورد مرتبط می کند. پلیس گفت که مظنونان در همان روز دستگیر شدند.

حوالی ساعت ۶ بعد از ظهر در مرکز خرید واقع در ۱۸۰ El Camino Real  کارکنان فروشگاه لولولمون با ۹۱۱ تماس گرفتند تا یک سرقت را گزارش کنند. افسرانی که به سرعت وارد شدند، چهار مظنون را که با توضیحات ارائه شده توسط کارکنان مطابقت داشتند، دستگیر کردند. پلیس گفت که مظنونان ۱۰۰ جفت شلوار به ارزش بیش از ۱۲۰۰۰ دلار در اختیار داشتند.

پلیس بعداً متوجه شد که مظنون پنجم – مردی که فراری است – نیز در این ماجرا نقش داشته است. پلیس عکس او را منتشر کرده است. پلیس گفت که هیوندای ۲۰۰۷ آبی رنگ مظنونان در پارکینگ مرکز خرید قرار داشت. به گفته پلیس، چند کیسه زباله پر از وسایل داخل مینی ون وجود داشت. بازرسانی که در ارتباط با این سرقت کار می کنند گفتند که این کیسه ها حاوی ۳۰۰ لباس به ارزش ۳۸۰۰۰ دلار بود که توسط همین مظنونان در سایر فروشگاه های لولولمون در اوایل روز به سرقت رفته بود. فروشگاه های دیگر در Burlingame و San Mateo قرار داشتند.

سه نفر از مظنونان دستگیر شده بالغ و یک نفر خردسال هستند. بزرگسالان به نام های Ionut Grafi Dumitru 18 ساله و Elvira Fistogeanu 22 ساله هر دو از ساکرامنتو و فلورنتینا ایزابلا ماتی، ۲۰ ساله، از کارمایکل شناسایی شدند. همه آنها به دلیل سرقت خرده فروشی سازمان یافته و داشتن اموال مسروقه به زندان اصلی شهرستان سانتا کلارا محکوم شدند.

  قیمت مسکن در سراسر بی اریا کاهش می‌یابد

مظنون ۱۶ ساله نیز دختری اهل ساکرامنتو است. او به سالن نوجوانان شهرستان سانتا کلارا منتقل شد و با همان سه اتهام روبروست. اطلاعات بیشتری در مورد مظنون اصلی ارائه نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان