کابوی محله چینی‌ها در سن فرنسیسکو جان یک پیرمرد را نجات داد

پیام جوان: به گزارش ان بی سی بی اریا، مردی در محله چینی‌های سن فرنسیسکو پس از اینکه یک مظنون را که به یک پیرمرد حمله کرده بود، تا زمان رسیدن پلیس نگه داشت، “قهرمان” نامیده شد.

به دلیل حوادث اخیر نژادپرستانه، پلیس سن فرنسیسکو حضورش در محله چینی ها را پررنگ کرده است اما ماموران پلیس نمی توانند هر لحظه در همه جا باشند.

Darren Mark Stallcup بیست و چهار ساله که خودش را کابوی محله چینی ها می‌داند پس از اینکه صدای جیغ ناشی از ترس مردم را شنید، از آپارتمان خود با عجله به بیرون زد.

وی گفت: من یک مرد بسیار جوان را دیدم که در حال کتک زدن یک مرد بسیار پیر بود، و مردم هم داشتند آنها را تماشا می‌کردند.

استالکاپ وقتی متوجه شد که مردم فقط در حال تماشای صحنه‌ی حمله به پیرمرد هستند و عکس‌العملی نشان نمی‌دهند، با فریاد به سمت فرد مهاجم دوید و سعی کرد او را از پیرمرد جدا کند. درگیری وی با فرد مهاجم تا رسیدن پلیس به محل حادثه ادامه داشت.

اداره پلیس سانفرانسیسکو گفت که هم اکنون فرد مهاجم در بازداشت به سر می‌برد.

استالکاپ می‌گوید که از همه پیام‌های مردم که در رسانه های اجتماعی خطاب به او، وی را قهرمان صدا می‌زنند سپاسگزار است.

“من فقط کاری را انجام دادم که هر شخص مسئولیت پذیر دیگر نیز انجام می داد. و امیدوارم که اگر هر یک از شما دیدید شخصی به یک فرد مسن حمله می کند، سعی کنید کاری برای جلوگیری از او انجام دهید. “

استالکاپ می‌گوید قبل از شروع به درگیری فیزیکی باید محتاط بود. او به همه توصیه می کند که اگر می توانند، قبل از هر اقدامی ابتدا با پلیس تماس بگیرند.

  وست ساکرامنتو برای کاهش خطر آتش سوزی صد بز اجاره می‌کند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان