• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • معترضان نواتو می‌گویند استفاده از ماسک و واکسن آزادی آنها را نقض می‌کند

معترضان نواتو می‌گویند استفاده از ماسک و واکسن آزادی آنها را نقض می‌کند

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، گروهی از معترضان در نواتو علیه دستورات ماسک و واکسن بیانیه صادر کردند.

آنها نگران این موضوع هستند که طبق قوانین جدید، برخی از مشاغل ممکن است بدون اثبات واکسیناسیون اجازه ورود به آنها را ندهند.

فعالان اعلامیه های زرد رنگی را روی درها و پنجره های مشاغل واقع در خیابان گرانت در اواخر چهارشنبه شب نصب کردند.

در بخشی از این اعلامیه‌ها آمده است: “افرادی که شما را در روزهای سخت قرنطینه فعال نگه داشتند همان کسانی هستند که شما قصد دارید از ورود آنها جلوگیری کنید.”

معترضان می گویند واکسن و ماسک آزادی آنها را نقض می کند.

فردی به نام مایکل می گوید: “من به آزادی اعتقاد دارم و مجبور کردن مردم به واکسن خلاف آزادی است.” “ما برای آنچه ما معتقدیم درست است می جنگیم.”

سوزان بالم از نواتو در حالی که پوسترها را می چسباند، می افزاید: “این ما بودیم که کسب و کارها را در سال گذشته زنده نگه داشتیم، زمانی که افراد دیگر در خانه هایشان بودند و رفت و آمدی صورت نمی‌گرفت.”

برخی از تظاهرکنندگان گفتند که از تزریق واکسن نگران هستند زیرا احساس می کنند عوارض جانبی یا عوارض طولانی مدت واکسن‌ها می تواند خطرناک باشد.

آنها نسبت به پیامدهای اقتصادی تصمیمات جدید هشدار می دهند و می گویند صاحبان مشاغل مشتریان خود را از دست خواهند داد. برخی از این افراد می گویند قصد دارند کسب و کارهایی را که واکسیناسیون مشتریان را بررسی می کنند، تحریم کنند.

وزارت بهداشت عمومی کالیفرنیا در حال حاضر توصیه می کند که از ماسک در داخل خانه و محیط‌های سربسته، صرف نظر از وضعیت واکسیناسیون، به دلیل افزایش نوع دلتا استفاده کنید.

  اودسا اجرای کنسرت خود در ساکرامنتو را به تعویق انداخت

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان