• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • SF Chronicle: فرقی نمی‌کند واکسن زده‌اید یا نه؛ اگر روند رشد کروناویروس به همین شکل افزایش یابد، از ورود شما به رستوران‌ها و بارها جلوگیری می‌شود!

SF Chronicle: فرقی نمی‌کند واکسن زده‌اید یا نه؛ اگر روند رشد کروناویروس به همین شکل افزایش یابد، از ورود شما به رستوران‌ها و بارها جلوگیری می‌شود!

پیام جوان: به نقل از eater، تعدای از رستوران ها در Bay Area از مشتریان خود قبل از ورود، برگه‌ی واکسن درخواست می‌کنند و بعد به آن ها غذا یا نوشیدنی می‌دهند. این یک تغییری است که در شهرهای دیگر نیز در حال روی دادن است.

در ادامه‌ی افزایش نوع دلتا در اوایل این هفته، یک ائتلافی متشکل از ۵۰۰ بار در سن فرنسیسکو، اعلام کردند که در حال بررسی نیاز به برگه واکسیناسیون برای ورود به داخل رستوران‌ها هستند.

اکنون گروه کوچکی اما در حال افزایش از رستوران ها و بارها اقدام به انجام این رفتار می‌کنند. در حال حاضر، بیزنس هایی در Oakland مثل Palmetto و Kon-Tiki به شما اجازه می‌دهند در صورتی که واکسینه نشده اید اما در صورت ماسک زدن، در آنجا غذا بخورید.

طبق گفته‌ی SF Chronicle: اگر این سیر صعودی به سمت بالا رفتن ادامه دهد، سرانجام بدون نیاز به آزمایش منفی یا اثبات واکسیناسیون، به مشتریان اجازه ورود داده نمی‌شود.

  سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) هزاران واحد داروی تقلبی اوزمپیک را ضبط کرد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان