کمک ۴.۵ میلیون دلاری به مشاغل کوچک در سن فرنسیسکو

پیام جوان: به نقل از کرون ۴، در حالی که مشاغل کوچک در بی اریا، ایالت و کشور در تلاشند تا از بیماری همه گیر عبور کنند، سن فرنسیسکو برای بیش از ۵۶۰ کسب و کار کوچک در این شهر، بیش از ۴٫۵ میلیون دلار کمک مالی اهدا می کند.

روز جمعه دفتر توسعه اقتصادی و نیروی کار در شهر اعلام کرد کمک های مالی، برای مشاغل کوچک بین ۵ تا ۲۵ هزار دلار در نظر گرفته شده است.

مشاغل می‌توانند از این پول برای اجاره، حقوق و دستمزد، تجهیزات، صورتحساب آب و برق و سایر هزینه های مورد نیاز برای باز ماندن، اداره مشاغل و ادامه خدمت به جامعه استفاده کنند.

شهردار برید در بیانیه ای گفت: “از ابتدای این همه گیرى ، هنگامى كه مجبور شدیم شهر را قفل كنیم تا ساكنان خود را ایمن نگه داریم ، می دانستیم كه این امر تأثیر عمده ای بر مشاغل كوچك ما و كارمندان آنها خواهد داشت.” “به همین دلیل است که ما به عنوان یک شهر همه تلاش خود را انجام داده ایم ، از صرف هزینه های میلیونی گرفته تا تصویب قوانین مهم مانند Prop H و فضاهای مشترک.”

شهردار گفت: این کمک‌های مالی به تحقق بهبود اوضاع اقتصادی مشاغل کوچک کمک می‌کند

صندوق کمک به مشاغل کوچک در سانفرانسیسکو کمک‌های ۵۰۰۰ ، ۱۰،۰۰۰ یا ۲۵،۰۰۰ دلاری ارائه خواهد کرد.

این صندوق همچنین مناطق فرهنگی از جمله Japantown ، Calle 24 ، SoMa Pilipinas ، Transgender ، Leather & LGBTQ ، Castro LGBTQ ، Indian American و African American Art and Cultural را هدف قرار داده است.

  ساکنان بی اریا برای زندگی در این منطقه ملزم به فعالیت در دو یا سه شغل هستند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان