• Home
  • >
  • تکنولوژی
  • >
  • عرضه وی‌پی‌ان رایگان برای کاربران iOS توسط اپرا

عرضه وی‌پی‌ان رایگان برای کاربران iOS توسط اپرا

پیام جوان: یک مزیت عمده نوع پولی VPN اپرا این است که حفاظت از کل سیستم را برای کاربران فراهم می‌آورد. از طرف دیگر، حالت رایگان دسترسی VPN را فقط به مرورگر اپرا محدود می‌کند، به این معنی که نمی‌توان از آن برای رمزگذاری داده‌های ارسال شده توسط اپ‌های دیگر استفاده کرد.

اپرا، اگرچه ممکن است به اندازه مرورگرهای کروم گوگل یا سافاری اپل محبوب نباشد، اما کاربران طرفدار خودش را دارد. یکی از دلایل اصلی این موارد، قابلیت‌های متمایزی است که اپرا اغلب برای آنها به ارمغان آورده است، از جمله سرویس VPN رایگان اپرا، که این شرکت چند سال پیش معرفی کرد.

به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، سرویس VPN همراه اپرا در تمام سیستم‌عامل‌های اصلی دسکتاپ و گوشی‌های هوشمند – از جمله اندروید، ویندوز، مک و لینوکس – در دسترس است. با این حال، به دلایلی، ویژگی VPN رایگان اپرا برای نسخه iOS اپرا چندین سال بود که در دسترس نبود.

در یک پست وبلاگ اخیر، اپرا تایید کرد که به تدریج سرویس VPN رایگان را برای کاربران iOS عرضه می‌کند. در حال حاضر این سرویس VPN اکنون برای همه کاربران iOS با استفاده از مرورگر اپرا فعال شده است. با این حال، این شرکت فاش کرده است که چند هفته طول می کشد تا فرآیند انتشار آن را تکمیل کنند. با اضافه شدن iOS به لیست پلتفرم‌های رسمی پشتیبانی شده، اپرا مدعیست که تبدیل به تنها مرورگری شده است که سرویس VPN رایگان داخلی را در تمام سیستم عامل‌های اصلی ارائه می‌دهد.

علاوه بر مزیت ذاتی داشتن گزینه VPN متصل به مرورگر تلفن همراه، سرویس VPN رایگان اپرا همچنین پهنای باند نامحدودی را بدون هیچگونه سقف دیتا به کاربرانش ارائه می‌دهد. سایر مزایای رایگان آن شامل قابلیت‌هایی همچون محافظت در برابر نشت DNS، در دسترس بودن بیش از ۱۰۰ سرور و امکان انتخاب از بین مکان‌های مختلف VPN است.

  آپدیتی که تجربه کاربران آیفون را بهبود می‌بخشد اما به ضرر کاربران اندرویدی تمام می‌شود!

نکاتی درباره سرویس وی‌پی‌ان اپرا
یک مزیت اصلی استفاده از سرویس VPN رایگان همراه این است که کاربران دیگر نیازی به اشتراک یا ورود به یک برنامه VPN جداگانه ندارند. فرآیند فعال کردن سرویس VPN در اپرا ساده است و فقط کاربران را ملزم می‌کند تا سوئیچ VPN را در منوی تنظیمات مرورگر بزنند. Opera همچنین تأیید کرده است که VPN آن یک سرویس بدون ورود به سیستم است، که اساساً به این معنی است که شرکت هیچگونه اطلاعات شخصی مربوط به تاریخچه مرور کاربران یا سایر فعالیت‌ها را جمع‌آوری نمی‌کند و در نتیجه ناشناس ماندن کامل در محیط آنلاین را تضمین می‌کند.

حالت رایگان آن در حال حاضر به کاربران این امکان را می‌دهد که بین سه سرور منطقه ای (آمریکا، آسیا، اروپا) علاوه بر یک سرور «بهینه» یکی را انتخاب کنند. کسانی که ارتقا به برنامه‌های VPN پولی مرورگر اپرا را انتخاب می‌کنند، این امکان را دارند که سرورهای مجزای متعلق به هر کشور مشخص را انتخاب کنند. یک مزیت عمده نوع پولی VPN اپرا این است که حفاظت از کل سیستم را برای کاربران فراهم می‌آورد. از طرف دیگر، حالت رایگان دسترسی VPN را فقط به مرورگر اپرا محدود می‌کند، به این معنی که نمی‌توان از آن برای رمزگذاری داده‌های ارسال شده توسط اپ‌های دیگر استفاده کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان