• Home
  • >
  • تکنولوژی
  • >
  • شایعاتی درباره مشخصات ایرپاد پرو ٢ از USB-C

شایعاتی درباره مشخصات ایرپاد پرو ٢ از USB-C

پیام جوان: قرار دادن کانکتور USB-C در ایرپاد پرو ۲ اتصال آنها را به طیف وسیع‌تری از دستگاه‌ها برای کاربران آسان‌تر می‌کند، زیرا USB-C به طور فزاینده‌ای در میان گجت‌های مختلف کاربرد یافته است.

بسیار محتمل است که سری آیفون ۱۵ آتی اپل، در زمان عرضه در اواخر سال جاری میلادی، درگاه لایتنینگ قدیمی را به نفع USB-C کنار بگذارد.
با اینکه اپل به تدریج بر روی لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌های خود نیز در حال رو آوردن به USB-C بوده است، اما اقدام قانونی جامع اتحادیه اروپا باعث شد اپل روند اصلاح آیفون‌های خود را تسریع کند. با این حال، به نظر می‌رسد این تنها آیفون‌های آینده اپل نیستند که در اواخر سال جاری از استاندارد USB-C استفاده خواهند کرد.
مجموعه‌ای از شایعات اخیر نشان می‌دهد که احتمالاً ایرپاد پرو ۲ (هدفون‌های بی‌سیم محبوب اپل) نیز امسال به جای لایتنینگ به USB-C مجهز خواهند شد.

به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، منبع اولیه این شایعه، کاربر اکانت توییتری aaronp613 است که در کد iOS 16.4 به موارد جدید ایرپادها و کیس ایرپادها اشاره کرده است.
شماره مدل‌هایی که آرون در تحقیقات خود با آنها مواجه شد عبارتند از A3048 و A2968. آرون معتقد است که A3048 به یک مدل ایرپاد آتی اشاره دارد، در حالی که شماره مدل A2968 متعلق به کیس شارژ همان دستگاه است.
در حالی که آرون ادعا نکرد که این ایرپادهای جدید از USB-C استفاده خواهند کرد، اما مینگ-چی کو، تحلیلگر مشهور اپل، به توییت او اشاره کرد که معتقد است این شماره مدل‌های جدید احتمالاٌ به نسخه USB-C ایرپاد ۲ اپل تعلق دارد.
در این توییت، کو همچنین احتمال عرضه این ایرپادهای USB-C را در سه ماهه دوم یا سوم سال ۲۰۲۳ فرض کرده است.

  اطلاعاتی درباره نام کد اندروید 15

USB-C برای ایرپادهای ارزان‌تر و غیر پرو وجود نخواهد داشت؟
جالب اینجاست که به نظر می‌رسد همه ایرپادهای اپل در سال ۲۰۲۳ به USB-C مجهز نخواهند شد.
مینگ-چی کو در توییت خود همچنین اشاره می‌کند که این تغییر تنها در مدل‌های ایرپاد پرو ۲ در سال ۲۰۲۳ رخ خواهد داد و اپل هیچ برنامه‌ای برای تغییر پورت لایتنینگ در هدفون‌های بی‌سیم ایرپاد ۲ و ایرپاد ۳ موجود در سطح پایه خود ندارد.

قرار دادن کانکتور USB-C در ایرپاد پرو ۲ اتصال آنها را به طیف وسیع‌تری از دستگاه‌ها برای کاربران آسان‌تر می‌کند، زیرا USB-C به طور فزاینده‌ای در میان گجت‌های مختلف کاربرد یافته است.
علاوه بر این، با توجه به اینکه USB-C سرعت شارژ سریع‌تری نسبت به لایتنینگ ارائه می‌دهد، این تغییر همچنین می‌تواند به کاهش زمان شارژ برای ایرپادهای پرو ۲ منجر شود، اگرچه اپل باید این ویژگی را در قاب شارژ ایرپادهای پرو ۲ نیز ایجاد کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان