• Home
  • >
  • تکنولوژی
  • >
  • احتمال عرضه یک گوشی سه‌تاشو سامسونگ در سال ۲۰۲۳!

احتمال عرضه یک گوشی سه‌تاشو سامسونگ در سال ۲۰۲۳!

پیام جوان: سامسونگ در CES 2023 یک صفحه‌نمایش سه‌تاشو با دو لولا را به نمایش گذاشت که یکی از آنها قابلیت تا شدن به سمت داخل و دیگری قابلیت تا شدن به بیرون را دارد.

شرکت سامسونگ پس از ایجاد بخش گوشی‌های هوشمند تاشو در سال ۲۰۱۹ همچنان پیشتاز است.
از سال ۲۰۲۳، این شرکت دو گوشی تاشو متمایز را به مصرف‌کنندگان ارائه می‌کند: سری Galaxy Z Fold با تاشو عمودی و سری Galaxy Z Flip به سبک گوشی‌های تاشو افقی. سری تلنگر. با اینکه این دو فرم‌ فاکتور برای این شرکت بسیار موفقیت‌آمیز بوده‌اند، سامسونگ مدتی است که در حال بررسی سایر فرم‌فاکتورهای تاشو بوده است.
اکنون خبر می‌رسد که سامسونگ در سال ۲۰۲۳ احتمالاٌ یک دستگاه کاملاً جدید تاشو عرضه خواهد کرد.

به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، افشاکننده مشهور هندی یوگش برار ادعاهای متعددی در مورد برنامه‌های سال ۲۰۲۳ سامسونگ مطرح کرده است.
برار مدعیست که سامسونگ چندان علاقه‌ای به عرضه Samsung Galaxy S23 FE در سال ۲۰۲۳ ندارد. یوگش دلایل عدم علاقه ناگهانی سامسونگ به گوشی‌های Fan Edition خود را فاش نکرد، اما در ادامه گفت که این شرکت ممکن است یک گوشی سه‌تاشو، در کنار گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد ۵ فلیپ، عرضه کند.
برار همچنین مدعی شد که بهبودهایی در سری‌های فلیپ و فولد رخ خواهد داد. اما جزئیات بیشتری درباره گوشی سه‌تاشو ارائه نکرد.

از گوشی سه‌تاشو سامسونگ چه انتظاری باید داشت؟
با توجه به اینکه ما هیچ تصویر یا جزئیاتی از گوشی سه‌تاشو سامسونگ در اختیار نداریم، فقط می‌توانیم در مورد زبان طراحی این گوشی حدس‌هایی بزنیم. همانطور که گفته شد، ما می‌توانیم با نگاه کردن به پنل‌های تاشو آینده‌نگرانه‌ای که بخش نمایشگر در شرکت سامسونگ در گذشته به مصرف‌کنندگان نشان داده است، سرنخ‌هایی درباره رویکرد سه‌تاشو سامسونگ بیابیم.
در سال ۲۰۱۵، سامسونگ حتی برای ثبت اختراع با جزئیات نمایشگر سه‌تاشو درخواست داد. با این حال، هنوز مشخص نیست که آیا طرح‌های مفهومی که در این پتنت به نمایش گذاشته شده بودند به تولید خواهند رسید یا خیر.

  عرضه ارتقای جدید iMessage توسط Apple

آخرین بار سامسونگ مجموعه گسترده ای از صفحه نمایش های OLED تاشو خود را در نمایشگاه CES 2023 به نمایش گذاشت.
در آن زمان، این شرکت نوع جدیدی از پنل OLED به نام OLED هیبریدی فلکس را به نمایش گذاشت. ویژگی منحصر به فرد این نمایشگر قابلیت تا شدن از یک طرف و لغزش از طرف دیگر آن بود. صفحه نمایشی که در نمایشگاه CES به نمایش گذاشته شد در حالت تا شدن ۱۰٫۵ اینچ اندازه داشت. اما در صورت باز شدن کامل، می‌تواند تا ۱۲٫۴ اینچ افزایش یابد.

علاوه بر این، سامسونگ در CES 2023 یک صفحه‌نمایش سه‌تاشو با دو لولا را به نمایش گذاشت که یکی از آنها قابلیت تا شدن به سمت داخل و دیگری قابلیت تا شدن به بیرون را دارد.

باید دید که سامسونگ قصد دارد کدام یک از این مکانیسم‌های تاشو را در گوشی تاشو سه‌تاشو خود بکار گیرد. با این وجود، اگر قابلیت تاشوی جدید سامسونگ به واقعیت تبدیل شود، این دستگاه می‌تواند یک گام مهم رو به جلو برای این فرم‌فاکتور منحصر به فرد باشد.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان