آتش سوزی کلرادو در امتداد ساحل بیگ سور کالیفرنیا

پیام جوان: به گزارش ان بی سی بی اریا، آتش‌نشانان روز شنبه در حال مبارزه با آتش‌سوزی بودند که در کوه‌های ناهموار در امتداد بیگ سور رخ داد و صدها نفر از ساکنان این بخش ناامن سواحل کالیفرنیا را مجبور به تخلیه و مقامات را مجبور به بستن جاده اصلی آن کردد.

طبق گفته‌ی Cal Fire، این آتش سوزی ابتدا از Palo Colorado Canyon شروع به سوختن کرد و حدود ۴۲۵ هکتار را تا الان سوزانده است. ۲۰ درصد این آتش سوزی تاکنون مهار شده است.

آتش جمعه شب از یک دره شیب دار شروع شد و به سرعت به سمت دریا گسترش یافت و بادهای شدید با سرعت ۸۰ کیلومتر در ساعت، شعله‌های آتش را گسترده‌تر کردند. سیسیل جولیت، سخنگوی وزارت جنگلداری و حفاظت از آتش کالیفرنیا گفت: آتش حداقل ۲٫۳ مایل مربع (۶ کیلومتر مربع) از درختان برس و قرمز را سوزاند.

مقامات با حدود ۵۰۰ نفر از ساکنان تماس گرفتند و از آنها خواستند که منطقه کم جمعیت بین کارمل و بیگ سور را تخلیه کنند. بیش از ۲۵۰ آتش نشان از چندین سازمان و گروه های داوطلب، با کمک هواپیماهای پرتاب کننده آب، توانستند تاکنون ۲۰ درصد از آتش را مهار کردند.

مقامات بخشی از بزرگراه ۱ را بدون زمان تخمینی برای بازگشایی بستند. بزرگراه دو خطه در امتداد بیگ سور نیز به دلیل آتش سوزی و رانش گل و لای ناشی از باران شدید که بخش هایی از جاده را در سال گذشته و در سال ۲۰۱۷ فرو ریخت، مستعد بسته شدن است.

صلیب سرخ آمریکا اواخر عصر جمعه پناهگاهی را برای ساکنان تخلیه شده در مدرسه راهنمایی Carmel در شهر Carmel-by-the-Sea به راه انداخت.

  تشکیل پرونده قضایی برای فردی که پس از خوردن ساندویچ آلوده در مرکز پرستاری لس گاتوس جان خود را از دست داد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان