• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • تشکیل پرونده قضایی برای فردی که پس از خوردن ساندویچ آلوده در مرکز پرستاری لس گاتوس جان خود را از دست داد

تشکیل پرونده قضایی برای فردی که پس از خوردن ساندویچ آلوده در مرکز پرستاری لس گاتوس جان خود را از دست داد

پیام جوان: به گزارش ان بی سی بی اریا، یکی دیگر از مراکز پرستاری ماهر بی اریا متهم است که باعث مرگ یکی از ساکنان آن شده است.

خانواده ریچارد ترونگ از Vasona Creek Healthcare در لوس گاتوس شکایت کرده‌اند و ادعا می‌کنند چیزی که او در این مرکز خورده در نهایت باعث مرک وی شده است.

یک دادخواست مدنی ادعا می‌کند که ترونگ ۷۱ ساله پس از خوردن یک ساندویچ آلوده در نهر واسونا درگذشت. او در دسامبر ۲۰۲۱ برای توانبخشی پس از جراحی به این مرکز آورده شد.

در این دادخواست ادعا شده است که این مرکز، ساندویچ آلوده به ترونگ داده است که به ادعای آنها منجر به مشکلات روده و در نهایت تشنج شده است. در این دادخواست آمده است که پس از دو حمله قلبی، ترونگ در نهایت در بیمارستان گود سامریتان درگذشت.

در ادامه آمده است که بیمارستان گود سامریتان توانست تروونگ را پس از حملات قلبی احیا کند، اما بیمار در نهایت دچار آسیب مغزی شد.

تروونگ کمتر از یک ماه پس از این حادثه درگذشت، در حالی که بیمارستان به خانواده اعلام کرد که E. coli در ریه‌هایش وجود دارد.

واسونا کریک در دعوای قضایی به مرگ غیرقانونی و آزار سالمند متهم شده است. وکیل خانواده گفته است که در رابطه با این پرونده، هفته آینده اظهارنظر بیشتری خواهد کرد.

  یک آتش سوزی در سن حوزه ۷ نفر را آواره کرد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان