• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • شانس دیاباته به عنوان تنها خارجی تاریخ استقلال برای گلزنی در دربی تهران

شانس دیاباته به عنوان تنها خارجی تاریخ استقلال برای گلزنی در دربی تهران

پیام جوان: مهاجم خارجی استقلال در بازی با سایپا چند دقیقه در ترکیب تیمش قرار گرفت تا بعد از مدت ها پیراهن آبی ها را برتن کند. دیاباته که مدت زیادی خارج از ایران بود، در بازگشت به کشور در تمرینات حضور یافت و کارهای اختصاصی انجام داد.

از روزی که دیاباته به ایران برگشت، فرهاد مجیدی به دستیارانش ماموریت داد تا این بازیکن را برای دربی آماده کنند. او که کمی اضافه وزن پیدا کرده بود از نظر جسمانی تمرینات سختی انجام داد و حالا مهیای حضور در مسابقه با پرسپولیس شده است.

یک طلسم جالب درباره استقلال ودربی ها این است که تاکنون هیچ بازیکن خارجی از این تیم نتوانسته در دربی گل بزند و حالا شیخ دیاباته تنها بازیکنی است که می‌تواند این طلسم را بشکند.

با توجه به اینکه هرویه میلیچ هم ایران را ترک کرده و عملا از استقلال جدا شده، حالا دیاباته این شانس را دارد تا بعد از سال‌ها و برای اولین‌بار در مصاف با پرسپولیس گل بزند.

البته با توجه به عملکرد خوب مهدی قایدی و ارسلان مطهری در بازی های گذشته اینکه دیاباته از ابتدا در ترکیب اصلی استقلال به میدان برود، کمی عجیب است اما این مهاجم بلندقامت شانس حضور در دربی را در نیمه دوم خواهد داشت و اگر این اتفاق بیفتد، می‌تواند به اولین گلزن خارجی استقلال در تاریخ مسابقات با پرسپولیس تبدیل شود.

  مهرداد میناوند درگذشت

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان