• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • ابراز امیدواری گونزالو ایگواین به حضور مسی به لیگ فوتبال آمریکا

ابراز امیدواری گونزالو ایگواین به حضور مسی به لیگ فوتبال آمریکا

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، در تابستان گذشته بود که یکی از غیر منتظره‌ترین انتقال های تاریخ فوتبال رخ داد و لیونل مسی بعد از عدم توافق با بارسلونا برای تمدید قرارداد از این تیم جدا شد و پس از شایعات فراوانی که در رابطه با این فوق ستاره آرژانتینی وجود داشت نهایتاً او به پاری سن ژرمن پیوست.

بعد از قطعی شدن جدایی مسی از بارسا از چند تیم به جز پاری سن ژرمن به‌عنوان مقصدهای احتمالی این بازیکن نام برده می‌شد که یکی از آنها باشگاه اینتر میامی آمریکا بود. با این حال مسی ترجیح داد که به کار خود در سطح اول فوتبال اروپا ادامه دهد و به همین خاطر راهی پاری‌سن‌ژرمن شد.

گونزالو ایگواین که مدت‌ها در تیم ملی آرژانتین با لیونل مسی هم‌تیمی بود حالا ابراز امیدواری کرده که این فوق ستاره روزی به لیگ آمریکا بیاید. ستاره اینتر میامی گفت: “این لیگ بسیار مهمی است و همینطور در حال رشد کردن است. بازیکنان مهمی در حال آمدن به آن هستند و من فکر می‌کنم که در آینده به رشد بسیار بیشتری ادامه خواهد داد. امیدوارم مسی به MLS بیاید زیرا این به نفع لیگ و کشور خواهد بود و اگر او بخواهد این کار را انجام دهد قطعاً در اینجا خوشحال خواهد بود.”

  جزئیات مراسم قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان