• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • والمارت فروش سیگار و محصولات دخانی را در تعدادی از فروشگاه‌هایش متوقف می‌کند

والمارت فروش سیگار و محصولات دخانی را در تعدادی از فروشگاه‌هایش متوقف می‌کند

پیام جوان: به گزارش کرون ۴، والمارت دوشنبه تایید کرد که برخی از مشتریان دیگر نمی توانند سیگار و سایر محصولات تنباکو را از محله خود خریداری کنند. والمارت اولین خرده‌فروش ملی نیست که فروش محصولات تنباکو را متوقف می‌کند، اما بزرگترین خرده‌فروشی است.

یکی از سخنگویان Walmart به Nexstar می‌گوید: «ما همیشه به دنبال راه‌هایی هستیم تا نیازهای مشتریان خود را برآورده کنیم، در حالی که هنوز یک تجارت کارآمد را اداره می‌کنیم. در نتیجه تمرکز مداوم ما بر روی محصولات دخانی، یک تصمیم تجاری گرفته ایم که فروش تنباکو را در فروشگاه های منتخب محدود کنیم.

جزئیات در مورد اینکه کدام فروشگاه‌ها دیگر محصولات تنباکو را نمی‌فروشند به صورت کامل در دسترس نیست، اما طبق گزارش وال استریت ژورنال ، این تصمیم جدید، فروشگاه‌هایی در آرکانزاس، کالیفرنیا، فلوریدا و نیومکزیکو را شامل می‌شود.

والمارت اولین زنجیره‌ای نیست که فروش سیگار را قطع می کند – Target این کار را در سال ۱۹۹۶ انجام داد و CVS Health در سال ۲۰۱۴ این اصمیم را اجرایی کرد.

بر اساس گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها ، تا سال ۲۰۲۰، از هر ۱۰۰ بزرگسال آمریکایی، تقریباً ۱۳ نفر سیگار می‌کشند که این رقم به حدود ۳۰٫۸ میلیون بزرگسال می‌رسد. این آژانس در اوایل این ماه اعلام کرد که این پایین ترین رقم تاریخ است .

جدیدترین داده های CDC نشان می دهد که آرکانزاس با ۲۲٫۷٪ سومین بزرگسالان مصرف کننده سیگار را دارد. کالیفرنیا، فلوریدا و نیومکزیکو در میان کمترین تعداد افراد قرار دارند.

  خبر خوش برای خریداران والمارت! پول نقد در راه است!

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان