در آستانه‌ی روز شکرگزاری، قیمت بوقلمون در حال افزایش است

پیام جوان: به گزارش فاکس ۴۰، شاخص ردیابی هزینه‌های مواد غذایی سازمان ملل متحد نشان می‌دهد که محصولات اصلی از گندم گرفته تا برنج، ذرت و روغن‌های گیاهی در اکتبر به بالاترین سطح خود رسیده است. در سطح ملی، تحلیلگران بازار مواد غذایی پیش‌بینی می‌کنند که قیمت بوقلمون از بالاترین سطح تاریخ یعنی ۱٫۳۶ دلار در هر پوند که شش سال پیش تعیین شده بود، فراتر خواهد رفت.

اگر در این روز شکرگزاری یک بوقلمون کوچکتر می خواهید ، همین الان آن را بخرید یا سفارش دهید. سال گذشته، زمانی که به دلیل محدودیت‌های ایجاد شده به خاطر همه‌گیری، گردهمایی‌های بزرگ روز شکرگزاری کم بود، کشاورزان با دانستن این موضوع، پرندگان کوچک تری را پرورش دادند.

اما امسال با بازگشت گردهمایی های بزرگ، پرندگان بزرگ فراوانند و پرندگان کوچک کم.

براندون کاناتون از مزرعه تارا فیرما در پتالوما، یک تولیدکننده گوشت، مرغ و بوقلمون فصلی، گفت: «امسال، ما شاهد تقاضای بیشتری برای بوقلمون‌های بزرگتر و حتی چندین پرنده هستیم.

کوناتون گفت: «ما شاهد افزایش هزینه‌های خوراک بوده‌ایم و این به افزایش هزینه‌های سوخت مربوط می‌شود، زیرا بسیاری از خوراک حیوانات هنوز در مکان‌هایی مانند دره مرکزی متمرکز است.

اداره آمار کار ایالات متحده می گوید، از سپتامبر سال گذشته، قیمت کل مواد غذایی ۴٫۶ درصد افزایش یافته است که این موضوع تهدیدی جدی برای بودجه غذایی خانواده‌ها است.

هزینه‌ها برای افراد خانواده مهم هستند اما واقعیت این است که مراسم روز شکرگزاری ریشه در سنتی دارد که قالب مردم بدون توجه به هزینه آن، این روز را برگزار می‌کنند.

  محبوب‌ترین برند رستوران در کالیفرنیا از نگاه Yelp

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان