مظنون ملقب به متجاوز به برگ شبدر، در ساکرامنتو دستگیر شد

پیام جوان: به گزارش فاکس ۴۰، دفتر کلانتر شهرستان ساکرامنتو در بیانیه ای در روز پنجشنبه اعلام کرد، مردی که مظنون به تجاوز جنسی به چندین نفر در سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ بود، دستگیر شده است.

جی دی والاس سیمین، ۴۰ ساله، از شهرستان ساکرامنتو، به این ظن که دست کم سه زن را در طول چندین ماه مورد تعرض قرار داده است، دستگیر شد.

مظنون این جنایات به دلیل نزدیک بودن جنایات به ورودی و خروجی آزادراهی که شبیه به الگوی برگ شبدر است، “متجاوز به برگ شبدر (Cloverleaf Rapist)” نامیده می شد.

سیمین متهم است که قبل از تجاوز به هر یک از قربانیان با خشونت به آنها حمله کرده است. در یک مورد، یک قربانی با استفاده از یک تفنگ شوکر ناتوان شد. دیگری بیهوش شد و به پایین خاکریزی کشیده شد. او همچنین یک قربانی را با ضربات چاقو ربود.

مقامات گفتند که از Investigative Genetic Genealogy برای شناسایی سیمین به عنوان مظنون استفاده کردند. از همین فناوری برای شناسایی جوزف جیمز دی آنجلو به عنوان قاتل استیت طلایی یا تجاوزگر منطقه شرق و روی والر به عنوان متجاوز نورکال استفاده شده بود.

از هر کسی که در مورد این تحقیقات اطلاعاتی دارد، درخواست می شود با دفتر تجاوزات جنسی ساکرامنتو به شماره ۹۱۶۸۷۴۳۹۱۸ یا ایمیل: SEAB@sacsheriff.com تماس بگیرد.

  چهار کشته و ۲۸ زخمی در حادثه تیراندازی یک جشن تولد در شهر ددویل آلاباما

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان