چرا اپل تولید هدست ویژن پرو را کاهش داد؟

پیام جوان: ​​​​​​​اپل ناچار شده است هدف تولید هدست واقعیت افزوده “ویژن پرو” که ماه گذشته رونمایی شد را به میزان چشمگیری کاهش دهد.

روزنامه فایننشیال تایمز به نقل از منابع آگاه نوشت: شرکت تولیدکننده قراردادی چینی “لوکس‌شیر” که تنها تولیدکننده این هدست است، آماده می‌شود تا کمتر از ۴۰۰ هزار دستگاه از “ویژن پرو” را در سال ۲۰۲۴ تولید کند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، اپل از دو تولیدکننده مستقر در چین خواسته است قطعات کافی برای ۱۳۰ تا۱۵۰ هزار دستگاه از این هدست در نخستین سال تولید آن تامین کنند.

هر دو پیش بینی نشان می‌دهد تولید هدست “ویژن پرو” از هدف فروش اولیه یک میلیون دستگاه در ۱۲ ماه نخست عرضه آن، کاهش چشمگیری پیدا کرده است.

طبق گزارش فایننشیال تایمز، پیچیدگی این هدست و دشواری‌های تولید آن عامل تعدیل هدف تولید هستند و برنامه‌ها برای تولید مدل‌های ارزان‌تر این هدست، به تعویق افتاده‌اند.

هدست اپل بازاری را امتحان می‌کند که مملو از دستگاه‌هایی است که هنوز مورد توجه مصرف‌کنندگان قرار نگرفته اند و اپل را که سال‌ها با متا بر سر مسائلی مانند حفظ حریم خصوصی کاربران و کنترل پلتفرم‌های طراح اختلاف داشته است، وارد رقابت مستقیم با مالک فیس‌بوک می‌کند.

بر اساس گزارش رویترز، هدست “ویژن پرو” از قیمت ۳۴۹۹ دلار آغاز می‌شود که بیش از سه برابر قیمت گرانترین هدست واقعیت ترکیبی و واقعیت افزوده ساخت شرکت متا است.

 

 

 

 

  امکانات جدید گوگل برای جست‌وجوی آسان‌تر فایل‌ها در گوگل درایو

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان