• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • کالیفرنیا دستورالعمل‌های جدیدی در مورد افرادی که می‌توانند واکسن تقویتی دریافت کنند صادر می‌کند

کالیفرنیا دستورالعمل‌های جدیدی در مورد افرادی که می‌توانند واکسن تقویتی دریافت کنند صادر می‌کند

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، اگر ۱۸ سال و بالاتر دارید و کاملاً واکسینه شده‌اید، می‌توانید واکسن تقویت‌کننده کووید را در کالیفرنیا دریافت کنید، علی‌رغم دستورالعمل CDC که تقویت‌کننده‌ها باید فقط برای برخی از افراد در معرض خطر باشد.

هنگامی که CDC توصیه های خود را برای افرادی که باید واکسن تقویت کننده تزریق کنند ارائه کرد، مقامات گفتند افراد ۶۵ سال و بالاتر و افراد ۱۸ سال و بالاتر که یا دارای بیماری های زمینه ای هستند یا در محیط های پرخطر زندگی یا کار می کنند، مانند بیمارستان می‌توانند از این واکسن استفاده کنند.

اما در نامه‌ای در هفته جاری، دولت به ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی گفت افرادی که حداقل شش ماه از دومین تزریق فایزر یا مدرنا و یا دو ماه از تزریق واکسن جانسون اند جانسون آنها می‌گذرد، مجاز هستند تا واکسن تقویتی را دریافت کنند.

شهرستان سانتا کلارا نیز این موضوع را روشن کرده است – اگر کاملا واکسینه شده اید، بیایید یک واکسن تقویت کننده بگیرید.

سارا کودی، مدیر بهداشت عمومی شهرستان سانتا کلارا روز پنجشنبه گفت: ما به تعطیلات می‌رسیم، به یکی از شلوغ‌ترین روزهای سفر سال وارد می‌شویم، و یک راه عالی برای محافظت از خود و خانواده‌تان، دوستانتان و جامعه وجود دارد، و آن گرفتن یک واکسن تقویتی است.

کودی گفت که شات های تقویت کننده به طور گسترده ای در دسترس هستند. اما داده‌های CDC نشان می‌دهد که کمتر از ۴۰ درصد از افراد ۶۵ سال و بالاتر که در کالیفرنیا واکسینه شده‌اند، واکسن تقویتی خود را دریافت کرده‌اند.

  مقامات سن فرنسیسکو نسبت به مواد مخدر Tranq به مردم هشدار دادند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان