کالیفرنیا از قانون زیرساخت چه چیزی به دست خواهد آورد؟

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، رئیس جمهور جو بایدن روز دوشنبه قانون زیرساخت ها و مشاغل را با حضور چندین رهبر سیاسی بی اریا امضا کرد.

در حالی که روند تخصیص بودجه به پروژه های محلی هنوز آغاز نشده است، ما می دانیم که کالیفرنیا به عنوان یک ایالت، بر اساس این طرح طی پنج سال آینده، چه مقدار پول دریافت خواهد کرد.

این شامل ۲۵ میلیارد دلار برای بزرگراه ها، ۴ میلیارد دلار برای تعمیر و بهبود پل ها، ۹٫۴۵ میلیارد دلار برای حمل و نقل عمومی و ۱۰۰ میلیون دلار برای بهبود دسترسی پهن باند برای حدود نیم میلیون کالیفرنیایی که به اینترنت پهن باند دسترسی ندارند، خواهد بود.

بر اساس این طرح، کاخ سفید تخمین می زند که از هر سه کالیفرنیایی یک نفر واجد شرایط دریافت کمک فدرال برای پرداخت هزینه دسترسی به اینترنت است. کالیفرنیا همچنین ۸۴ میلیون دلار برای حفاظت در برابر آتش سوزی، ۳٫۵ میلیارد دلار برای ارتقاء سیستم های آب و حذف لوله های سربی و ۱٫۵ میلیارد دلار برای توسعه زیرساخت ها در فرودگاه های کالیفرنیا دریافت خواهد کرد.

جان گارامندی، نماینده دموکرات کنگره منطقه ۳، که منطقه آن شامل واکاویل، فیرفیلد، دیویس و بخش هایی از لیک کانتی است، گفت: «این قانون ماهیت حمل و نقل را در آمریکا تغییر خواهد داد.»

 

  I-80 در East Bay در آخر هفته برای بازسازی بسته می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان