• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • اگر از مشتریان سن حوزه واتر هستید احتمال دریافت قبض‌هایی با هزینه‌ی اضافه در کمین شماست!

اگر از مشتریان سن حوزه واتر هستید احتمال دریافت قبض‌هایی با هزینه‌ی اضافه در کمین شماست!

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، مشترکین سن حوزه واتر می‌توانند به زودی شاهد اضافه شدن هزینه خشکسالی به صورت حساب های آب خود باشند، اگر از مقدار مصرف آب اختصاص داده شده خود عبور کنند.

سن حوزه واتر به ساکنان در کمپبل و چندین شهر خلیج جنوبی خدمات آب ارائه می کند. هدف شهرستان سانتا کلارا کاهش مصرف آب تا ۱۵ درصد است.

مشتریانی که از این شرکت آب دریافت می کنند، در صورت مصرف بیش از حد آب ممکن است به زودی مجبور به پرداخت هزینه‌ی اضافه‌تری شوند.

لیان والبورسکی از شرکت سن حوزه واتر می‌گوید: «ایده این است که ما با این تصمیم، به نوعی تلاش می‌کنیم مردم را مجبور به صرفه‌جویی کنیم. این باید اتفاق بیفتد. ما در یک خشکسالی وحشتناک قرار داریم.

روز چهارشنبه، کمیسیون خدمات عمومی کالیفرنیا درخواست شرکت آب سن حوزه را برای اعمال هزینه اضافی برای خشکسالی برای کسانی که نتوانستند صرفه جویی کنند، تایید کرد.

در ماه ژوئن، عمده‌فروش Valley Water ، منطقه‌ای که خدمات سانتا کلارا را ارائه می‌کند، به همه گفت که مصرف آب را تا ۱۵ درصد کاهش دهند.

مت کلر از Valley Water گفت: «ما شاهد کاهش ۷ درصدی مصرف آب در مقایسه با سال ۲۰۱۹ بودیم، این خوب است اما ما هنوز در جایگاه استاندارد نیستیم.

مشتریان سن حوزه واتر باید ۱۵ درصد آب خود را نسبت به سال ۲۰۱۹ کاهش دهند در غیر این صورت هزینه‌ی اضافه‌ای در صورتحساب آنها درج خواهد شد.

چرا ۲۰۱۹؟ این آخرین سالی است که کالیفرنیا در خشکسالی نبود.

والبورسکی گفت: اگر مصرف شما تا ۱۵ درصد کم نشده و از میزان مشخص شده برای حد مصرف معتدل فراتر رفته اید برای هر واحد بیش از تخصیص ۷٫۱۳ دلار از شما دریافت می شود.

  موارد ابتلا به کووید کالیفرنیا افزایش یافته است، اما برنامه‌ای برای اضافه کردن محدودیت‌ها وجود ندارد

مشتریان از این ایده خوشحال نشدند. این شرکت برای یک میلیون نفر در سن حوزه، کوپرتینو، کمپبل، لوس گاتوس، ساراتوگا و مونت سرنو آب تامین می کند.

جنیفر رسول از کمپبل گفت: «مردم بیشتری به دلیل کووید در خانه هستند. به نظر می‌رسد که نمی‌توانیم زمانی را که بیرون از خانه بودیم و اکنون که در خانه هستیم، مقایسه کنیم.»

مقامات این حوزه اما می‌گویند که ساده ترین راه برای کم کردن مصرف، کاهش آبیاری در فضای باز است.

موجودی آب کم است، باران اخیر کمک کرده است اما پس از دو سال بسیار خشک تقریباً کافی نیست. بر اساس گزارش نظارت بر خشکسالی ایالات متحده، بخش زیادی از کالیفرنیا همچنان در خشکسالی شدید قرار دارد.

کلر گفت: “مخازن ما هنوز تنها حدود ۱۱ درصد از کل ظرفیت را تشکیل می دهند، بنابراین ما راه طولانی برای پر کردن این مخازن داریم.”

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان