• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • آیا دوربین های ترافیکی بی اریا می‌توانند به ردیابی تیراندازی بزرگراه‌ها کمک کنند؟

آیا دوربین های ترافیکی بی اریا می‌توانند به ردیابی تیراندازی بزرگراه‌ها کمک کنند؟

پیام جوان: به گزارش ان بی سی بی اریا، پس از مرگ کودک ۲ ساله در Interstate 880 در Oakland، بسیاری از مردم حین رانندگی در بزرگراه ها، از ایمنی خود سوال می‌پرسند.

حین زمانی که کارآگاهان در حال پیدا کردن قاتل (تیرانداز یا گروه تیراندازان) مقصر این قتل هستند، نگرانی مردم ر رابطه با اینکه آیا دوربین های ترافیکی می‌توانند مجرم را قبل از اینکه برای همیشه فرار کند، شناسایی کند، در حال افزایش است.

The California Highway Patrol و Cal Trans می‌گویند که اینطور نیست.

سخنگوی Cal Trans در این باره کامل تر توضیح می‌دهد: آن ها برای اهداف ترافیکی و گاها برای ساخت و ساز، فیلم را استریم می‌کنند. آن ها نمی‌توانند اطلاعات را ضبط کنند. بنابراین نمی‌توان برای دریافت اطلاعات به پایگاه داده ای در جایی مراجعه کرد.

یکی از سخنگویان CHP گفت: آن ها به چندین دوربین که جهتشان به سمت تونل ها و پل ها است، دسترسی دارند. اما تکنولوژی این دوربین ها به قدری بالا نیست که بتواند تصویر را به وضوح بزرگ کند.

در این حین، خانواده کودک کشته شده در حادثه گزارش شده، از مردم می‌خواهند که اگر شنبه بعد از ظهر در Interstate 880 در Oakland در حال رانندگی بودند، با اطلاعات، ویدیو ها و عکس هایی که دارند در روند این پرونده کمک کنند.

  طرح جدید کالیفرنیا برای همزیستی با ویروس کرونا

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان