کمبود بابانوئل در آمریکا؛ امسال ممکن است بابانوئل به شهر شما نیاید

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، به گفته The Kringle Group، بابا نوئل ها بیشتر توسط افراد مسن بازی می شود که به طور متوسط ​​در اواسط دهه ۶۰ زندگی خود هستند و معمولاً حدود ۲۴۵ پوند وزن دارند. بسیاری از بابانوئل ها در سال گذشته و امسال همچنان در مورد ملاقات حضوری با کودکان و به طور کلی حضور در اجتماعات محتاط هستند.

به گفته مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده، خطر بستری شدن در بیمارستان یا حتی مرگ بر اثر کووید-۱۹ برای افراد مسن بالای ۵۰ سال افزایش می یابد و افراد ۸۵ سال و بالاتر در معرض بیشترین خطر هستند .

میچ آلن ، یکی از مسئولان Hire Santa ، که برای اولین بار در نمایش “Shark Tank” معرفی شد و یک شرکت ملی است که سرگرمی های “اصیل” بابانوئل را برای تعطیلات و دیگر مناسبت های خاص ارائه می دهد گفت: «متاسفانه، ما تعدادی بابانوئل را در سال گذشته از دست دادیم. افرادی که واقعاً عشق و شادی کریسمس را در دل داشتند و واقعاً هر سال شادی کریسمس را به هزاران نفر منتقل می‌کردند.”

اما با این حال هنوز امیدی هست. اگر مشتریان بخواهند برای رویداد ویژه خود در این فصل تعطیلات یک بابانوئل رزرو کنند اما باید در زمان و روز مورد نظر خود انعطاف پذیر باشند.

  آتش نشانان SF بچه روباه را از سوراخی در محل ساخت و ساز نزدیک پارک اوراکل نجات دادند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان