سلامت فاطمه سپهری در خطر جدی قرار گرفت

پیام جوان: برادر فاطمه سپهری، از زندانیان در بند جمهوری اسلامی و از معترضان به رهبری علی خامنه‌ای، اعلام کرده که سلامت او «در خطر جدی» قرار دارد.

اصغر سپهری با انتشار متنی در شبکه اجتماعی توییتر، نوشت: خواهرم ‎فاطمه سپهری پس از بازداشت در۳۰ شهریور «حدود ۱۵ کیلوگرم» وزن از دست داده، در حالی که اعتصاب غذا هم نداشته است.

او در ادامه توضیح خود، آورده است: از طرفی (فاطمه سپهری) در طول ۴۸ ساعت گذشته «خونریزی روده» هم به دردهای بعد از «جراحی دستش» اضافه شده است.

فاطمه سپهری، فعال سیاسی و از امضاکنندگان «بیانیه ۱۴» که خواهان کناره‌گیری علی خامنه‌ای از رهبری حکومت ایران شده بودند، توسط قوه قضاییه جمهوری اسلامی به «۱۸ سال زندان» محکوم شده و هم‌اکنون در زندان وکیل‌آباد مشهد محبوس است.

به نوشته اصغر سپهری، این زندانی سیاسی معترض، دوشنبه ۲۵ اردیبهشت به «بیمارستان امام رضا» اعزام شد و مورد معاینه «پزشک متخصص گوارش» قرار گرفت و طبق نظر او، باید «کولونوسکوپی فوری» انجام دهد «اما متاسفانه به زندان منتقل شد.»

اصغر سپهری در پایان گزارش آخرین وضعیت سلامتی فاطمه سپهری، در اکانت توییتری خود نوشته است: «به شدت نگران سلامتی او هستیم.»

فاطمه سپهری ۲۹ شهریورماه و یک روز پیش از بازداشتش به منظور اجرای حکم، به بخش فارسی «صدای آمریکا» گفته بود: مردم «جمهوری اسلامی» را نمی‌خواهند و این بار «کار را تمام خواهند کرد.»

بر اساس گزارش صدای آمریکا

  هشدار جهاد اسلامی به رژیم صهیونیستی در آستانه تظاهرات میلیونی بازگشت

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان