سن فرنسیسکو شاهد افزایش موارد ابتلا به کووید-۱۹ است

پیام جوان: به گزارش کرون ۴، یک روز یادبود روشن و آفتابی ممکن است آنچه را که در سن فرنسیسکو اتفاق افتاد پنهان کند. موارد کووید-۱۹ دوباره در حال افزایش است، به طور متوسط ​​روزانه ۵۰۰ مورد جدید گزارش شده و ۹۸ نفر در بیمارستان بستری می شوند، که بیش از دوبرابر نسبت یک ماه پیش بود.

دکتر پیتر چین هونگ، متخصص بیماری های عفونی در UCSF گفت: «دو گروه اصلی وجود دارد که ما در حال حاضر در بیمارستان می بینیم. “گروه بزرگتر آنهایی هستند که واکسینه نشده اند. گروه دوم یک گروه مسن هستند که هیچ تقویت کننده ای دریافت نکرده اند. و البته، همیشه تعداد کمی از افراد دارای نقص ایمنی وجود دارند.

در حالی که کارشناسان پزشکی می گویند این افزایش می تواند پس از پایان هفته روز یادبود ادامه یابد، آنها بیش از حد نگران نیستند.

پزشکان می‌گویند واضح است که COVID-19 به این زودی ها از بین نمی رود این به معنای عقب نشینی و ماندن در خانه و بستن درب‌ها نیست. این به معنای ارزیابی خطربه صورت روزانه و انجام اقداماتی برای جلوگیری از عفونت و بیماری جدی است.

Chin-Hong گفت: “شماره یک این است که در مورد واکسن ها، از جمله تقویت کننده ها، اگر واجد شرایط هستید، به روز شوید.” شماره دو این است که یک ماسک با کیفیت بالا همراه خود داشته باشید و وقتی احساس می کنید که در موقعیت پررسیکی حضور دارید، از آن استفاده کنید و شماره سه، استفاده بیشتر از تست های تشخیصی است.

 

  مقررات جدید برای ساکنان استاکتون در رابطه با کاهش 20 درصدی مصرف آب

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان