• Home
  • >
  • تکنولوژی
  • >
  • وای فای رایگان در اکثر پروازهای خطوط هوایی دلتا

وای فای رایگان در اکثر پروازهای خطوط هوایی دلتا

پیام جوان: بر اساس بیانیه ای که توسط اد باستیان، مدیر عامل خطوط هوایی دلتا در روز پنجشنبه در نمایشگاه تجاری فناوری CES بیان شد، از ماه فوریه، این شرکت در اکثر پروازهای داخلی خود وای فای رایگان ارائه می دهد.

به گفته باستیان، T-Mobile تا پایان سال خدمات پهن باند ماهواره‌ای و پرسرعت را بر روی بیش از ۷۰۰ هواپیما نصب خواهد کرد. این سرویس از سخت افزار Viasat، یک ارائه دهنده اینترنت ماهواره ای مستقر در ایالات متحده، استفاده خواهد کرد.

بسیاری از خطوط هوایی در حال افزایش خدمات اینترنت در هواپیماهای خود هستند تا مسافران در حین استفاده از دستگاه های الکترونیکی خود سرگرم شوند یا با دیگران در ارتباط باشند، اگرچه بیشتر اوقات باید هزینه آن را پرداخت کنند. با اینکه JetBlue Airways، مستقر در نیویورک، در حال حاضر وای فای رایگان را به مسافران ارائه می دهد، این حرکت شرکت دلتا آن را از بزرگترین رقبای خود، آمریکایی، یونایتد و جنوب غربی جلوتر می‌اندازد.

برای استفاده از سرویس Wi-Fi، مشتریان باید یک حساب پرواز مکرر SkyMiles داشته باشند که می توانند این حساب را به صورت رایگان ایجاد کنند. تعداد گجت‌های مسافران که می‌توانند به Wi-Fi در حین پرواز متصل شوند، نامحدود است. از اول فوریه، این سرویس رایگان در بیش از ۵۰۰ هواپیما در دسترس خواهد بود.

  الزام پرداخت سالانه یک دلار برای استفاده از ویژگی‌های ساده X

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان