• Home
  • >
  • تکنولوژی
  • >
  • فعال شدن امکان ارسال پیام‌های محو شونده برای نسخه iOS واتس اپ

فعال شدن امکان ارسال پیام‌های محو شونده برای نسخه iOS واتس اپ

پیام جوان: به نقل از Engadget، سرانجام پس از یک ماه گذشت زمان از عرضه قابلیت پیام‌های محو شونده برای واتس‌اپ نسخه سیستم عامل اندروید، این قابلیت برای نسخه جدید این نرم‌افزار بر روی سیتسم عامل iOS نیز عرضه شد.

گفتنی است پیام‌های محو شونده پیام‌هایی هستند که به صورت خودکار پس از مدت زمان خاصی بدون برجا گذاشتن هیچ نشانه‌ای از خودشان از حافظه پیام‌رسان حذف می‌شوند، و هیچیک از طرفین مکالمه دیگر قادر به مشاهده آن نخواهند بود.

در حقیقت این قابلیت نه تنها برای پیام‌های متنی، بلکه برای پیام‌های چندرسانه‌ای نیز قابل اعمال است، ولی نکته مهم نوع دیگری از پیام‌های محو شونده است که به فهرست خدمات این پیام‌رسان اضافه شده است.

در حقیقت این قابلیت جدید به کاربران اجازه می‌دهد که بتوانند پیام‌هایی را ارسال کنند که بعد از تنها یک بار مشاهده، به صورت خودکار پاک شوند، در حالی که نوع قبلی پیام‌های محو شونده برای حذف شدن نیاز به گذر ۷ روز زمان داشتند.

البته هنوز شاهد عرضه همگانی این ویژگی نیسیتم و ثبت نام برای تست بتای این قابلیت شروع شده است و در نتیجه نیز نسخه ۲٫۲۱٫۱۴۰٫۹ واتس‌اپ بر روی سیستم عامل iOS می‌تواند به کاربران این برنامه که در این طرح مشارکت دارند، اجازه ارسال چنین نوعی از محتوا را بدهد.

البته یک مورد بسیار مهم در این زمینه این است که کاربرانی که تمایل به دریافت چنین نوعی از پیام نداشته باشند، می‌توانند پذیرش آن را بر روی دستگاه خود ممنوع سازند. این کار به وسیله عدم پذیرش قوانین حریم شخصی جدید ممکن خواهد بود و به این ترتیب هر نوع پیام ارسالی در این چهارچوب به صورت مستقیم پیش از رسیدن به کاربر بلوکه خواهد شد.

  بازگشت نمایش جزئیات مصرف باتری به آیفون

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان