• Home
  • >
  • تکنولوژی
  • >
  • سرعت گوگل کروم در به روز رسانی جدید این مرورگر افزایش می‌یابد

سرعت گوگل کروم در به روز رسانی جدید این مرورگر افزایش می‌یابد

پیام جوان: به گزارش ایتنا و به نقل از gizmodo، استفاده از گوگل کروم می‌تواند به خاطر ترفند‌های جدیدی که توسط شرکت گوگل اعمال شده است بسیار سریع‌تر از قبل شود و تجربه بهینه و بهتری از این مرورگر به زودی در اختیار همگان قرار خواهد گرفت.

به زودی نسخه بتای جدیدی از گوگل کروم در اختیار کاربران این مرورگر قرار خواهد گرفت که بهینه‌سازی‌های متعددی در آن اعمال شده است که بیشتر بر روی سرعت ارائه خدمات تمرکز داشته‌اند.

یک پست در بلاگ کرومیوم به تازگی به این موضوع پرداخته و اعلام کرده است که این مرورگر به‌روزرسانی‌های جدید خود را که مرتبط با وب کودک‌ها و وب جی پی‌ یوها هستند را در آخرین نسخه بتای کروم یعنی کروم ۹۴ عرضه خواهد کرد.

تست‌های درونی این ساختار در کروم انجام شده و پس از تائید تست بتای این ساختار توسط کاربران شاهد عرضه رسمی آن برای مصرف همگان خواهیم بود.

در این نسخه بتای کروم، ای پی آی‌های رسانه‌ای شامل HTMLMediaElement، Media Source Extensions، WebAudio، MediaRecorder و WebRTC، به صورتی طراحی شده‌اند که بتوانند از کاربری‌های جدید و رو به رشدی مانند استریم بازی‌های کامپیوتری را به خوبی انجام بدهند.

این کار بدون نیاز به افزایش استفاده از شبکه و پردازنده انجام خواهد شد و هزینه پیاده‌سازی و کدنویسی با کمک جاوا اسکریپت یا کدک وب اسمبلی نزی به شدت کاهش خواهد یافت.

ای پی آی WebGPU نیز وارث دو ای پی آی مشهور دیگر با نام‌های WebGL و WebGL2 هستند میازای پردازش گرافیکی پیشرفته‌ای را تحت مرورگر وب به کاربر ارائه کرده و کمترین سرباره پردازشی را به وجود خواهد آورد.

  حقوق ۵۵ میلیون دلاری رییس موتور جست‌وجوی گوگل

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان