• Home
  • >
  • تکنولوژی
  • >
  • فعالسازی اشتراک‌گذاری لینک برای کاربران عادی اینستاگرام در استوری‌ها

فعالسازی اشتراک‌گذاری لینک برای کاربران عادی اینستاگرام در استوری‌ها

اینستاگرام به تازگی آزمایشی را شروع کرده که به کاربران امکان می دهد با استفاده از یک استیکر استوری، به یک وب سایت لینک دهند.

مدت‌ها اشتراک گذاری لینک در استوری امکانی بود که تنها برای معدودی از کاربران اینستاگرام فراهم بود. برای امکان اشتراک گذاری لینک، حساب کاربر باید از سوی اینستاگرام مورد بررسی قرار می گرفت یا بالاتر از ۱۰ هزار دنبال کننده داشت. در این صورت اینستاگرام اجازه می داد لینک در استوری کاربر با استفاده از ابزار Swipe-up گذاشته شود. اکنون تغییر چشمگیری در راه است و اینستاگرام در تلاش برای ایجاد تغییر متفاوتی است. این شرکت به سایت ورج اعلام کرده که آزمایشی را آغاز کرده که به شمار اندکی از کاربران اجازه می دهد با استفاده از یک استیکر استوری، به یک وب سایت لینک دهند.

هنوز معلوم نیست این پلتفرم نهایتا به همه کاربرانش اجازه خواهد داد در استوری به اشتراک گذاری لینک بپردازند یا خیر. ویشال شاه، مدیر محصول اینستاگرام به سایت ورج اعلام کرد که هدف از این آزمایش دنبال کردن انواع لینکهایی است که کاربران پست می کنند و همچنین اطمینان از این موضوع است که کاربران از این ویژگی برای انتشار اسپم و اطلاعات نادرست استفاده نمی کنند. وی خاطرنشان کرد اینستاگرام امیدوار است امکان دسترسی کاربران به وب سایتهای خارج از این پلتفرم با استفاده از لینکی که در قالب استیکر ارائه می شود را فراهم کند.

  سری جدید محصولات ایسر مجهز به گواهینامه های مقاومت در برابر گرد و خاک و آب

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان