• Home
  • >
  • تکنولوژی
  • >
  • مخالفت اپل با ایجاد لینک پرداخت ثالث توسط برنامه نویسان اپ استور

مخالفت اپل با ایجاد لینک پرداخت ثالث توسط برنامه نویسان اپ استور

پیام جوان: به گزارش ایتنا از مهر، اپل در بررسی‌های اولیه و پس از شکایت شرکت اپیک گیمز، به علت ممانعت از ارائه خدمات پرداخت ثالث توسط برنامه نویسان در اپ استور خود محکوم شده بود. اما در تلاش است به شیوه‌های مختلف از اجرای حکم دادگاه و تسهیل راه اندازی چنین خدماتی جلوگیری کند.

انتظار می‌رود در ماه‌های آینده دادگاه‌های دیگری برای تصمیم‌گیری نهایی در این زمینه برگزار شود و اپل قصد دارد تا زمان مشخص شدن نتیجه این رسیدگی‌ها از اجرای حکم اولیه خودداری کند.

اپل پس از یک محاکمه طولانی در اوایل سال جاری به خاطر شکایت اپیک گیمز، خالق بازی فورت نایت، مجبور شد تا افزوده شدن خدمات پرداخت درون برنامه‌ای ثالث را به اپ استور بپذیرد. بنابراین اپل دیگر حق نداشت دکمه‌ها و لینک‌های خارجی برای دسترسی کاربران به خدمات پرداخت درون برنامه‌ای توسعه دهندگان و برنامه نویسان ثالث را مسدود کند. با این حال در حکم قاضی دادگاه رویه اپل مبنی بر ارائه خدمات پرداخت درون برنامه‌ای رد و محکوم نشده بود.

اپل تا ۹ دسامبر فرصت دارد تا این حکم را اجرا کند، اما این شرکت تقاضای فرجام خواهی کرده و خواستار توقف اجرای حکم مذکور تا زمان صدور حکم دادگاه فرجام خواهی شده است. با توجه به اینکه روند مذکور ممکن است بیش از یک سال طول بکشد اجرای خواست اپل به ضرر شرکت‌هایی مانند اپیک گیمز خواهد بود. انتظار می‌رود شاکیان اپل در برابر این اقدام واکنش نشان دهند.

  علت فروش فناوری ماهواره‌‌ای SpaceX

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان