• Home
  • >
  • تکنولوژی
  • >
  • حمایت یک میلیارد دلاری فیسبوک از تولیدکنندگان محتوا تا سال ۲۰۲۲

حمایت یک میلیارد دلاری فیسبوک از تولیدکنندگان محتوا تا سال ۲۰۲۲

پیام جوان: مدیر عامل فیس بوک، مارک زاکربرگ در پستی اعلام کرد که فیس بوک برنامه‌های جدیدی را برای سرمایه گذاری بیش از ۱ میلیارد دلار در جهت ایجاد انگیزه در ایجاد محتوای فیس بوک و اینستاگرام اختصاص خواهد داد. به نظر می‌رسد این شرکت در تلاش است تا محتواسازان را از این طریق به خود وفادار نگه داشته و از رفتن آنان به سمت دیگر سیستم عامل‌ها پیشگیری کند.

وی گفت: ما می‌خواهیم بهترین بستر‌ها را برای میلیون‌ها سازنده تأمین کنیم تا زندگی خود را تأمین کنند، بنابراین در حال ایجاد برنامه‌های جدید برای سرمایه گذاری بیش از ۱ میلیارد دلار برای پاداش دادن به سازندگان برای محتوای عالی که در فیس بوک و اینستاگرام هستیم.

این سرمایه گذاری شامل برنامه‌های جایزه جدیدی خواهد بود که به سازندگان واجد شرایط در صورت استفاده از ابزار‌های خلاقانه و درآمدزایی هدیه اعطا می‌کند. اولین دور پاداش برای کاربران اینستاگرام فقط با دعوت ارائه می‌شود. سازندگان تشویق می‌شوند که تبلیغات IGTV را در ویدئو‌های خود قرار دهند و همچنین می‌توانند با دستیابی به نقاط علامت گذاری در ویدیو‌های زنده پاداش دریافت کنند. یک جایزه برای Reels در تابستان آغاز می‌شود که در آن سازندگان می‌توانند برای ارسال Reels پاداش دریافت کنند.

این شرکت امیدوار است با تشویق کاربران به ساخت محتوای اصلی برای سیستم عامل‌ها، برخی از تعاملات (و درآمد تبلیغات) را بازگرداند.

  عرضه قابلیت تبدیل تصاویر به استیکر در Instagram

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان