• Home
  • >
  • تکنولوژی
  • >
  • ۱۹۹ دلار، رقم مورد نیاز برای عضویت در سیستم خودروی خودران تسلا

۱۹۹ دلار، رقم مورد نیاز برای عضویت در سیستم خودروی خودران تسلا

پیام جوان: به نقل از ایتنا، شرکت تسلا سرانجام پس از مدت‌ها انتظار، رقم مورد نیاز برای عضویت در سیستم خودروی خودران این شرکت را به کاربران جهانی اعلام کرد که این رقم ۱۹۹ دلار است.

البته این رقم می‌تواند بر اساس ساختارهای مختلفی بالا و پایین شود و در حقیقت رقم یاد شده برای افراد عادی در نظر گرفته شده است.

با این تفاسیر اگر که شما سیستم اتوپایلوت پیشرفته این شرکت را قبل از پایان یافتن فعالیت آن خریداری کرده بودید، به جای نیاز به پرداخت حق عضویت ۱۹۹ دلاری ماهانه نیاز به پرداخت رقم ۹۹ دلار برای سیستم جدید داشتید.

دیگر نکته مهم این است که کاربران می‌توانند هرگاه که مایل باشند، اشتراک خود را لغو کنند ولی یک شرط در این میان وجود دارد و آن هم این است که هزینه عضویت باید تا ابتدای ماه پرداخت گردد.

البته استفاده از سیستم خودران تسلا نیاز به داشتن یک کامپیوتر سازگار از نوع FSD دارد که یک نمونه مشهور و شناخته شده از آن، HW 3.0 است. اگر کاربری این سیستم را در اختیار نداشته باشد، باید رقم ۱۵۰۰ دلار به صورت مجزا برای دریافت سخت‌افزار پایه دریافت خدمات پرداخت کند.

شایان ذکر است که ایلان ماسک در آوریل سال ۲۰۲۰ این سیستم را معرفی کرده بود و قرار بود تا در اواخر سال ۲۰۲۰ شاهد عرضه آن باشیم ولی این پروژه موفق نشد تا در زمان پیش بینی شده عرضه شود و زمان بندی بعدی برای ماه می ۲۰۲۱ بود که باز هم تسلا در رسیدن به آن ناموفق بود ولی به زودی شاهد این خواهیم بود که این سامانه به صورت رسمی شروع به کار خواهد کرد.

  شرکت فیس بوک به META تغییر نام داد

دیگر گزینه در دسترس برای کاربران این است که به جای پرداخت رقم ماهانه، رقم ۱۰ هزار دلار را یکجا پرداخت کرده و در تمام طول عمر مفید خودروی خود از این عضویت بهره‌مند باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان