• Home
  • >
  • تکنولوژی
  • >
  • رونمایی از چهارمین تلفن همراه هوشمند تاشوی هواوی

رونمایی از چهارمین تلفن همراه هوشمند تاشوی هواوی

پیام جوان: گمانه زنی‌ها حاکی از آن است که هواوی در روزهای آینده به صورت رسمی از چهارمین تلفن همراه هوشمند تاشوی برند خود رونمایی خواهد کرد.

به گزارش ایتنا و به نقل از engadget، هواوی با بازار تلفن‌های همراه هوشمند تاشو بیگانه نیست و سال گذشته نیز از سه همراه هوشمند تاشوی میت اکس، میت اکس اس و میت اکس ۲ رونمایی کرده است.

هر سه مدل از همراه‌های هوشمند تاشوی هواوی به سامسونگ گلکسی فولد شباهت زیادی دارند. آنها به صورت عمودی تا می‌شوند و در حالت تماما باز به اندازه یک تبلت در می‌آیند. با این حال هواوی اخیرا از همراه هوشمند تاشویی پرده برداری کرده است که شباهت زیادی به سامسونگ گلکسی فلیپ دارد.

این تلفن همراه هوشمند که با نام هواوی P50 پاکت روانه بازار خواهد شد صفحه نمایش بسیار بزرگی دارد. علاوه بر صفحه نمایش دایره‌ای شکلی هم برای قسمت بیرونی این همراه هوشمند در نظر گرفته شده است تا کاربر از طریق آن بتواند ساعت، اعلانات و تصویر دوربین را در حالتی که تلفن همراه بسته است، مشاهده کند.

صفحه نمایش خارجی P50 پاکت دقیقا در کنار دوربین این دستگاه تعبیه شده است و گفته می‌شود که حسگر اثر انگشت این محصول در لبه این محصول قرار گرفته است. به احتمال بسیار زیاد هواوی P50 پاکت در رنگ‌های طلایی و نقره‌ای با یک الگوی چهارخانه الماسی به بازار عرضه خواهد شد.

علاوه بر این گمانه زنی‌ها حاکی از آن است که هواوی P50 پاکت در تاریخ ۲۳ دسامبر به صورت رسمی توسط هواوی رونمایی خواهد شد اما هنوز صحبتی در رابطه با برچسب قیمتی این همراه هوشمند تاشو و مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده برای آن به میان نیامده است.

  هشدار اسنپ باعث ریزش ۹۴ میلیارد دلاری ارزش این شرکت شد!

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان