• Home
  • >
  • تکنولوژی
  • >
  • گمانه زنی‌ها در رابطه با آیفون ۱۴؛ آیفونی با طراحی کاملا متفاوت

گمانه زنی‌ها در رابطه با آیفون ۱۴؛ آیفونی با طراحی کاملا متفاوت

پیام جوان: به گزارش ایتنا و به نقل از engadget، گزارش‌های به دست آمده خبر از آن دارد که آیفون ۱۴ با طراحی کاملا متفاوت از سایر آیفون‌های سال‌های اخیر به بازار عرضه خواهد شد.

هنوز چند وقتی از عرضه آیفون ۱۳ به بازار نگذشته است که گمانه زنی‌ها در رابطه با نسل جدید این محصول آغاز شده است. گزارش‌های به دست آمده از مارک گارمن به عنوان تحلیل گر مشهور بلومبرگ حاکی از آن اسن که آیفون ۱۴ با طراحی کاملا متفاوت از سری آیفون X که در سال ۲۰۱۷ رونمایی شد، به بازار عرضه می‌شود.

گارمن در این رابطه ادعا کرد که به روز رسانی اندکی که در طراحی آیفون ۱۳ شاهد بودیم نشانگر آن است که چیزهای بزرگی در راه است. او هنوز در رابطه با تغییرات سخت افزاری آیفون ۱۴ با اطمینان اظهار نظر نکرد و به صورت کلی سرنخ هایی را در رابطه با آنچه می‌بایست از این همراه هوشمند انتظار داشته باشیم به ما ارائه کرد.

همچنین مینگ-چی کو به عنوان یکی از دقیق‌ترین تحلیل گران اپل اخیرات مدعی شده است که این کمپانی احتمالا در سال ۲۰۲۲ طراحی ناچ صفحه نمایش را کنار خواهد گذاشت و ایفون ۱۴ پرو با طراحی دوربین سوراخی در صفحه نمایش به بازار عرضه خواهد شد. جان پراسر به عنوان یکی از یوتیوبرهای معروف نیز که ادعای داشتن رندرهای واقعی از آیفون‌های جدید را دارد بر این باور است که این سری از همراه هوشمند تا حدی شبیه به نسخه بزرگ‌تر آیفون ۴ خواهند بود.

شایعه‌های دیگری که در رابطه با آیفون ۱۴ ارائه شده اند مدعی هستند که اپل ممکن است نسخه مینی را از سری آیفون ۱۴ حذف کند و به جای آن مدل استاندارد بزرگ تری را با قابلیت‌های مدل پرو به بازار عرضه کند. علاوه بر این زمزمه هایی از وجود تاچ‌ای دی در زیر صفحه نمایش به گوش می‌رسد اما هنوز مشخص نیست که این قابلیت در سری آیفون‌های ۲۰۲۲ وجود داشت باشد یا خیر.

  اینستاگرام و واتس‌اپ فعلا رفع فیلتر نمی‌شوند

همان طور که می‌دانید اطلاعات ذکر شده هنوز در حد شایعه است و هیچ کدام از آنها به صورت رسمی از جانب اپل تایید نشده است. هنوز یک سال تا عرضه آیفون ۱۴ فاصله داریم و احتمال این که اپل بخواهد در این بازه زمانی در تصمیمات خود تغییرات بزرگی ایجاد کند، دور از ذهن نیست. در هر صورت یک صدایی افشاگران این کمپانی نشان دهنده آن است که تغییرات انقلابی در طراحی آیفون ۱۴ قطعی و اجتناب ناپذیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان