• Home
  • >
  • تکنولوژی
  • >
  • جدیدترین قابلیت توئیتر: اشتراک گذاری توییت‌ها، فقط با دوستان نزدیک

جدیدترین قابلیت توئیتر: اشتراک گذاری توییت‌ها، فقط با دوستان نزدیک

پیام جوان: به نقل از itna، شبکه اجتماعی توییتر نیز سرانجام به موج اطلاعات اختصاصی برای کاربران خود پیوسته و به زودی قصد دارد تا به کاربران خود اجازه بدهد تا توییت‌ها را تنها به گروه خاصی از مخاطبان خود ارائه کنند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، توییتر قصد دارد تا مفهوم جدیدی را با عنوان اشتراک‌گذاری توییت‌ها با فهرست دوستان مورد اعتماد منتشر کننده، در این شبکه اجتماعی به معرض اجرا قرار بدهد.

شاید بتوان بهترین نمونه از این خدمات را در شبکه اجتماعی اینستاگرام مشاهده کرد که به شما اجازه می‌‌دهد تا استوری‌های خود را تنها با کسانی که به عنوان دوست نزدیک نشانه گذاری شده‌اند به اشتراک بگذارید. با این حال سرانجام توییتر نیز به فکر چنین قابلیتی افتاده است.

بر اساس این قابلیت شما می‌وانید در فهرست ارتباطات و مخاطبان خود در توییتر، گروهی را به عنوان افراد مورد اعتماد خود نشانه گذاری کنید و در زمان توییت کردن این قابلیت را خواهید داشت تا با فعال کردن گزینه اشتراک با افراد قابل اعتماد، دامنه مخاطبان خود را محدود کنید.

البته این به این معنی نیست که قرار است تا توییت یاد شده را از دید سایر کاربران این شبکه اجتماعی دور نگاه دارید بلکه امکان ارائه نظر و پاسخ به توییت شما به افرادی که خودتان مشخص کرده‌اید محدود خواهد شد.

دیگر قابلیت جدید توییتر، تائید علمی افراد خواهد بود. به این ترتیب افرادی که در زمینه خاصی تبحر و تخصص دارند، در این شبکه اجتماعی با آن تگ نشانه گذاری خواهند شد تا کاربران بتوانند صحبت‌های یک فرد عادی از یک فرد متخصص را تفکیک کرده و بدانند که به کدام توییتر می‌توان اعتماد بیشتری به عنوان نزدیک به حقیقت بودن داشت.

  پنهان بودن یک سند بیت کوینی در رایانه‌های مک

البته این موارد هنوز به مرحله اجرایی نرسیده‌اند و تنها در حد ایده‌های عملیاتی مطرح هستند و به همین دلیل نیز باید منتظر ماند تا توییتر به صورت رسمی از راه‌ اندازی این قابلیت‌ها برای شبکه اجتماعی محبوب خود خبر بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان