• Home
  • >
  • تکنولوژی
  • >
  • طعنه‌ی توییتری ایلان ماسک به رئیس جمهور آمریکا: او هنوز در خواب است

طعنه‌ی توییتری ایلان ماسک به رئیس جمهور آمریکا: او هنوز در خواب است

پیام جوان: به نقل از سی ان بی سی، اسپیس ایکس روز گذشته مأموریت سفر ۳ روزه ۴ شهروند عادی به مدار زمین را به طور موفقیت آمیز به پایان رساند. در این میان ایلان ماسک مدیر ارشد اجرایی این شرکت در یک پست توییتری به جو بایدن رئیس جمهور آمریکا طعنه زد زیرا او هنوز نسبت به موفقیت این پرواز واکنشی نشان نداده است.

یکی از ۶۰ میلیون فالور ماسک در توئیتر از او پرسید: «رئیس جمهور آمریکا حتی خبر مأموریت ارسال ۴ آمریکایی به فضا را که به جمع آوری صدها میلیون دلار برای بیمارستان تحقیقاتی کودکان سنت جود منجر شده را به رسمیت نشناخته است. فرضیه شما در این باره چیست؟»

ماسک در پاسخ این کاربر نوشت: «او هنوز خواب است».

یکی از اهداف مأموریت Inspiration4 جمع آوری ۲۰۰ میلیون دلار برای بیمارستان تحقیقاتی کودکان سنت جود بود. این مأموریت تا روز شنبه به وقت آمریکا ۱۶۰.۲ میلیون دلار جمع آوری کرد. ماسک نیز به مناسبت فرود موفقیت کپسول حامل ۴ فضانورد ۵۰ میلیون دلار به این بیمارستان کمک کرد و جمع کل کمک مالی به بیمارستان به ۲۱۰ میلیون دلار رسید.

البته مقامات ناسا این موفقیت را به ایلان ماسک و اسپیس ایکس تبریک گفتند. علاوه بر آنها رقبای این شرکت فضایی از جمله بویینگ، لاکهید مارتین، بلواوریجین و جف بزوس (رقیب و همکار ماسک) در شبکه‌های اجتماعی موفقیت مذکور را تبریک گفتند.

این نخستین مأموریت خصوصی اسپیس ایکس با خدمه‌ای غیر حرفه‌ای بود.

  نگاهی به گفتگوی لیندا یاکارینو با ایلان ماسک در یک کنفرانس بازاریابی در میامی بیچ

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان