• Home
  • >
  • تکنولوژی
  • >
  • سرویس‌های مایکروسافت ۳۶۵ از ابتدای ماه آینده میلادی از اینترنت اکسپلورر ۱۱ پشتیبانی نخواهند کرد

سرویس‌های مایکروسافت ۳۶۵ از ابتدای ماه آینده میلادی از اینترنت اکسپلورر ۱۱ پشتیبانی نخواهند کرد

پیام جوان: به نقل از ایتنا، شرکت مایکروسافت اخیرا به مشتریان خود هشدار داده است که نرم افزارها و سرویس‌های مایکروسافت ۳۶۵ از ابتدای ماه آینده میلادی از اینترنت اکسپلورر ۱۱ پشتیبانی نخواهند کرد.

مایکروسافت ۳۶۵ از ۱۷ اوت پشتیبانی از مرورگر اینترنت اکسپلورر ۱۱ را متوقف می‌کند و از آن زمان به بعد، کاربران ممکن است با خرابی اتصال مواجه شده یا تجربه کاربری آنها مخدوش شود.

شایان ذکر است که کاربرانی که پس از ۱۷ اوت سعی داشته باشند با استفاده از این مرورگر به نرم افزارها و سرویس‌های مایکروسافت ۳۶۵ دسترسی داشته باشند، نمی توانند از کمپانی مایکروسافت بابت مشکلات احتمالی به وجود آمده درخواست پشتیبانی کنند.

بدین ترتیب زمانی که پشتبانی مایکروسافت ۳۶۵ از اینترنت اکسپلورر ۱۱ لغو شود، دیگر هیچ ویژگی جدیدی منتشر نخواهد شد و تجربه کاربر برنامه‌ها و سرویس‌های آن با گذشت زمان به طور مداوم بدتر خواهد شد. به این ترتیب کاربران به صورت خود به خودی به استفاده از مایکروسافت اج روی خواهند آورد.

علاوه بر این، استفاده از حالت جدید اینترنت اکسپلورر در مایکروسافت اج نیز دسترسی اینترنت اکسپلورر ۱۱ به نرم‌افزارها و سرویس‌های مایکروسافت ۳۶۵ را تضمین نخواهد کرد. از روز ۱۷ اوت کاربرانی که با حساب‌های Azure Active Directory از طریق اینترنت اکسپلورر ۱۱ به این سرویس متصل می‌شوند همچنان می‌توانند از نرم‌افزار اوت لوک وب استفاده کنند، اما قابلیت‌های جدید برای آنها عرضه نخواهد شد.

در انتها لازم به ذکر است که کاربرانی که با حساب‌های کاربری مایکروسافت وارد این سرویس می‌شوند به رابط اوت لوک وب اپ لایت تغییر مسیر داده خواهند شد.
کاربرانی که برای دسترسی به لایبرری اسناد از قابلیت Open with Explorer یا View In File Explorer استفاده می‌کنند، هنوز می‌توانند با ورود به لایببری اسناد اینترنت اکسپلورر ۱۱ از این قابلیت‌ها استفاده کنند اما این قابلیت‌ها در حالت تعمیرات باقی خواهند ماند.

  در آستانه رکود اقتصادی، سامسونگ تولید تلفن‌های هوشمندش را کاهش داد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان