• Home
  • >
  • تکنولوژی
  • >
  • فیلترهای سختگیرانه‌تر اینستاگرام درباره محتوایی که به نوجوانان توصیه می‌شود

فیلترهای سختگیرانه‌تر اینستاگرام درباره محتوایی که به نوجوانان توصیه می‌شود

پیام جوان: اینستاگرام اعلام کرد درباره محتوایی که به نوجوانان توصیه می‌شود، سختگیرانه‌تر برخورد می‌کند و اگر این گروه از کاربران برای مدتی طولانی روی موضوع خاصی تمرکز کنند به آنها هشدار می‌دهد.

به گزارش ایتنا از مهر، این شبکه اجتماعی دریک پست وبلاگی از مجموعه ای از تغییرات برای کاربران نوجوان خبر داد. در این میان قرار است آدام موسری مدیر اینستاگرام فردا در کنگره حاضر شود و درباره حفاظت از کودکان شهادت دهد.

اینستاگرام و متا (شرکت مادر اینستاگرام ) به دلیل چالش‌هایی که ممکن است این سرویس برای سلامت ذهنی و ایمنی آنلاین به وجود آورد، تحت تحقیقات گسترده هستند.

موسری نیز در پستی در اینستاگرام نوشت قابلیت تگ یا منشن کردن نوجوانان در عکس مربوط به حساب‌های افرادی که آنها را فالو نمی‌کنند، حذف شده است. به گفته او از ابتدای ژانویه ۲۰۲۲ میلادی کاربران نوجوان اینستاگرام می‌توانند محتوا را به طور انبوه حذف کنند.

به گفته او اینستاگرام مشغول بررسی قابلیت‌های کنترلی است تا محتوای مخرب یا حساسی که از طریق قابلیت جستجو، هشتگ ها، ویدئوهای کوتاه «ریلز» و گزینه حساب‌های کاربری پیشنهادی به نوجوانان توصیه می‌شود را محدود کند.

همچنین در این پست اشاره شده اینستاگرام قابلیت «Take a Break» را در آمریکا، انگلیس، کانادا و استرالیا ارائه می‌کند. این ویژگی پس از مدت زمان خاصی استفاده از اپ به افراد یادآوری می‌کند، استراحت کنند.

طبق گزارش‌ها این شبکه اجتماعی در مارس سال آینده نخستین ابزارهای خود برای والدین را فراهم می‌کند تا آنها بتوانند مدت زمانی که فرزندانشان در اپ سپری می‌کنند را رصد و محدودیت زمانی وضع کنند.

ماه گذشته گروهی از دادستان‌های کل ایالت مختلف اعلام کردند تحقیقاتی درباره ترویج اینستاگرام برای کودکان با وجود آسیب‌های احتمالی آن آغاز کرده‌اند.

  گوگل و یوتیوب به مقابله با گرمایش زمین می‌روند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان