• Home
  • >
  • تکنولوژی
  • >
  • تاف بوک پاناسونیک، جان سخت‌ترین لپ تاپ دنیا لقب گرفت

تاف بوک پاناسونیک، جان سخت‌ترین لپ تاپ دنیا لقب گرفت

پیام جوان: لپ‌تاپ ۱۴ اینچی جدید پاناسونیک تاف بوک ۴۰ نام دارد و یک لپ‌تاپ تجاری مقاوم برای استفاده افرادی است که در محیط‌های خطرناک کار می‌کنند. این لپ تاپ دارای شاسی مستحکمی از آلیاژ منیزیم با دسته داخلی و پوشش‌های درگاه تقویت‌شده با قفل است.

به گزارش ایتنا از مهر، لپ تاپ مذکور دارای گواهی دوام MIL-STD-۸۱۰H و MIL-STD-۴۶۱H نیز هست و لذا در صورت سقوط از ارتفاع ۱.۸ متری آسیب نمی‌بیند، در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مطابق با استانداردهای آی پی ۶۶ مقاوم است و همچنین می‌تواند دماهای بالا و پایین را نیز تحمل کند. مقاومت در برابر تابش خورشید و امکان استفاده در ارتفاع بالا از جمله مزایای این لپ تاپ است.

اگرچه تاف بوک ۴۰ صفحه نمایش بزرگ‌تری نسبت به نسل‌های قبلی خود دارد، اما از وزن آن در حدود ۴۵۰ گرم کاسته شده و این رقم به ۳.۳۵ کیلوگرم رسیده است. این صفحه نمایش ۱۴ اینچی و فوق دقیق دارای روشنایی ۱۲۰۰ نیت برای خوانایی در فضای باز است و در آن از وب‌کم ۵ مگاپیکسلی با قابلیت مادون قرمز برای تشخیص چهره از طریق ویندوز هلو استفاده شده است.

این لپ تاپ مجهز به پردازنده نسل یازدهم اینتل از نوع Core i۵ یا i۷ بوده و در آن از پردازنده‌های گرافیکی Iris Xe یا ای ام دی با ۶۴ گیگابایت رم و ۲ ترابایت حافظه اس اس دی با قابلیت رمزگذاری استفاده شده است.

پشتیبانی از بلوتوث ۵.۱ و وای – فای ۶ و سازگاری با شبکه‌های نسل چهارم و پنجم تلفن همراه و نیز جی پی اس از جمله دیگر امکانات این لپ تاپ است. لپ تاپ مذکور با یک بار شارژ تا ۳۶ ساعت قابل استفاده خواهد بود و قیمت آن ۴۹۰۰ دلار است.

  ​​وب سایت گازپروم نفت که بازوی نفتی غول گازی دولتی روسیه است، هک شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان