راهنمای ثبت نام برای رای دادن در انتخابات مقدماتی ۲۰۲۲ در کالیفرنیا

پیام جوان: به گزارش فاکس ۴۰، ۲۳ می آخرین روز ثبت نام برای رای دادن در انتخابات مقدماتی است.

برای بررسی وضعیت ثبت نام رأی دهندگان می‌توانید به وب سایت voterstatus.sos.ca.gov مراجعه کنید یا با خط تلفن رای دهندگان به شماره ۸۰۰۳۴۵۸۶۸۳ تماس بگیرید.

نحوه ثبت نام برای رای دادن

واجدین شرایط رای دادن می توانند ثبت نام خود را به صورت آنلاین در registertovote.ca.gov به روز کنند. برای کسانی که ترجیح می دهند فرم فیزیکی را پر کنند، درخواست های ثبت نام رای دهندگان را می توان در دفاتر پست و کتابخانه ها یافت.

به خاطر داشته باشید که اگر نقل مکان کرده اید، نام خود را تغییر داده اید، یا ترجیحات حزب سیاسی خود را تغییر داده اید، باید مجدداً برای رای دادن ثبت نام کنید.

اگر ضرب الاجل را از دست بدهم چه؟

کسانی که ۱۵ روز قبل از انتخابات مهلت ثبت نام برای رای دادن را از دست می دهند، همچنان می توانند در روز یا قبل از برگزاری انتخابات به دفتر انتخابات شهرستان، مرکز رای گیری، یا محل رای گیری مراجعه کنند و فرآیند ثبت نام مشروط رای دهندگان را تکمیل کنند که به آن “رای دهنده همان روز” گفته می شود.

اگر به یک برگه رای جایگزین نیاز داشته باشم چه می شود؟

کسانی که برگه رای خود را از طریق پست دریافت نمی کنند یا در نهایت برگه رای دریافتی خود را از دست می دهند یا از بین می برند، می توانند شخصاً رای دهند.

اگر آنها نمی توانند شخصاً در محل رأی گیری رأی دهند، می توانند به صورت کتبی برای رأی گیری دیرهنگام از طریق پست درخواست دهند و درخواست را شخصاً به مقامات انتخابات شهرستان، چه توسط شخص یا توسط نماینده وی، ارائه دهند.

  کالیفرنیا: آنفولانزا نسبت به COVID-19 نگرانی بیشتری ایجاد می کند

برای مشاهده راهنمای کامل رای دهندگان انتخابات مقدماتی ۲۰۲۲ می‌توانید فایل پی دی اف مربوطه را از طریق لینک زیر مزالعه کنید:

https://vig.cdn.sos.ca.gov/2022/primary/pdf/complete-vig.pdf

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان