اهالی کالیفرنیا چه زمانی چک تخفیف بنزین را دریافت خواهند کرد؟

پیام جوان: به گزارش فاکس ۴۰، قیمت بنزین در پمپ ها هنوز به طرز دردناکی بالا است و دولت هنوز چک تخفیف ارسال نکرده است. چک های تخفیف کی به کیف پول کالیفرنیایی ها می رسد؟

مشاجره سیاسی بین فرماندار گاوین نیوسام و قانونگذاران ایالتی، ارائه کمک به رانندگان را به تاخیر انداخته است. فرماندار امیدوار بود که ارسال چک‌ها را در ماه جولای آغاز کند، اما اکنون کالیفرنیایی‌ها احتمالاً حداکثر تا اکتبر چک‌های تخفیف را دریافت نخواهند کرد.

در ماه مارچ نیوسام گفت: «ما در حال انجام اقدامات فوری هستیم تا پول را مستقیماً به جیب کالیفرنیایی‌هایی برسانیم که در نتیجه مستقیم حمله پوتین به اوکراین با قیمت‌های بالاتر گاز مواجه هستند.» اکنون، نیوسام می گوید که بررسی های تخفیف هنوز پنج ماه دیگر باقی مانده است.

طبق گزارش AAA، پمپ‌های کالیفرنیا در حال حاضر گران‌ترین پمپ‌ها در کشور و به‌طور میانگین ۵٫۸ دلار در هر گالن هستند. پیش‌بینی می‌شود که قیمت بنزین در تابستان امسال حتی بالاتر رود.

قانونگذاران ایالتی هنوز در حال بحث هستند که چک های تخفیف چگونه تحویل داده می شود و چه کسی آنها را دریافت می کند.

فرماندار یک بسته کمکی ۱۱ میلیارد دلاری را پیشنهاد کرد. دارندگان وسایل نقلیه ثبت نام شده، واجد شرایط دریافت ۴۰۰ دلار برای هر وسیله نقلیه هستند که سقف آن ۸۰۰ دلار برای دو وسیله نقلیه است که در مجموع ۹ میلیارد دلار به صورت مستقیم به میلیون ها کالیفرنیایی پرداخت می شود.

طرح Newsom همچنین شامل کمک هزینه حمل و نقل عمومی است که به آژانس های حمل و نقل اجازه می دهد تا سه ماه سواری رایگان ارائه دهند.

  اعلام یک فرصت جدید از سوی California EDD برای دریافت کمک بیکاری مرتبط با همه‌گیری کرونا

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان