افسر SJPD با اتهامات سوء رفتار جنسی مواجه شد

پیام جوان: به گزارش ان بی سی بی اریا، اتهام جدیدی علیه اداره پلیس سن حوزه، روز پنجشنبه در رابطه با سوء رفتار جنسی در محل کار آشکار شد.

گزارش شده است که یک افسر پس از مراجعه به خانه یک مادر و دختر، روی میز آشپزخانه آنها خودارضایی کرده است.

شان پریچارد، رئیس انجمن افسران پلیس SJPD، گفت: “اگر صحت این ادعاها ثابت شود، این شخص دیگر در بین مجریان قانون جایی ندارد.” “داشتن این حوادث مختلف واقعاً ما را به جایی رسانده است که می‌خواهیم نگاهی دقیق‌تر به فرآیند استخدام و پیشینه افراد داشته باشیم تا مطمئن شویم چیزی وجود ندارد که از قلم افتاده باشد.”

مسائل دیگری که او به آنها اشاره می کند افشای هفته گذشته بود که افسر تازه کار ۲۴ ساله دژون پکر در ماه مارچ، پس از یک شب مهمانی با افسران دیگر بر اثر مصرف بیش از حد فنتانیل درگذشت.

همچنین یکی دیگر از افسران در هنگام واکنش به صحنه ربوده شدن یک نوزاد پسر به دلیل مستی، به مرخصی اداری رفت.

منابع آگاه از آن پرونده گفتند که سطح الکل خون این افسر ۰٫۱۳۹ بود – تقریباً دو برابر حد مجاز.

استیون کلارک، تحلیلگر حقوقی، گفت: «این یک هفته پر آشوب برای اداره پلیس سن حوزه بود.

وی افزود که موارد مکرر رفتارهای نادرست، تأثیرات موجی در جامعه دارد و می تواند اعتماد کلی به مجریان قانون را خدشه دار کند.

کلارک گفت: «اگرچه این فقط تعداد کمی از افسران را شامل می شود، اما یک اثر سرریز وجود دارد که مردم شروع به تعجب می کنند که در اداره پلیس سن حوزه چه می گذرد، وقتی به این تعداد از حوادث در مدت زمان کوتاه فکر می کنید. .

  کوین مک کارتی، عضو مجلس، پیشنهاد خود را برای شهردار شدن ساکرامنتو اعلام کرد

این تحلیلگر حقوقی گفت که دفتر DA احتمالاً هر پرونده مربوط به این افسران را بررسی خواهد کرد.

رئیس انجمن افسران پلیس SJPD گفت: ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که مردم به ما اعتماد می‌کنند و درک می‌کنند که این اتفاقات، همه پلیس را در بر نمی‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان