پناهگاه حیوانات اوکلند پر است؛ نیاز فوری به خانه برای سگ‌های بزرگ

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، مقامات شهری روز چهارشنبه گفتند که ظرفیت پناهگاه حیوانات اوکلند به دلیل ورود تعداد بی‌سابقه سگ‌های بزرگ در حال تکمیل است.

این پناهگاه هزینه های به سرپرستی گرفتن سگ‌ها را در این هفته کاهش داده است و ساعات کاری خود را نیزاز پنجشنبه تا شنبه به امید یافتن خانه‌ای جدید برای سگ ها افزایش می دهد.

آن دان، مدیر خدمات حیوانات اوکلند، گفت: “ما به کمک جامعه نیاز داریم! تمام لانه های سگ ما کاملاً پر هستند، در حالی که هر روز حیوانات جدیدی نیز وارد پناهگاه می شوند.”

نزدیک به ۱۰۰ سگ بزرگ برای پذیرش در پناهگاه وجود دارد.

در گذشته، سگ‌های بزرگ پناهگاه اوکلند عمدتاً پیت‌بول یا مخلوط پیت‌بول بودند، اما با این حال، اکنون این مرکز شاهد نژادهای بیشتری مانند هاسکی و شپرد است.

مقامات مطمئن نیستند که چرا تعداد سگ‌های بزرگ رو به افزایش است، اما می‌گویند پناهگاه اوکلند تنها نیست.

دان گفت که پناهگاه های اطراف ایالت نیز شاهد افزایش مشابهی در تعداد پذیرش سگ های بزرگ هستند.

ساعات پذیرش این مرکز برای به سرپرستی گرفتن سگ‌ها، در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه، از ظهر تا ۷ بعد از ظهر تمدید خواهد شد و در روز یکشنبه نیز ساعات کاری از ظهر تا ۳ بعد از ظهر خواهد بود. هزینه به سرپرستی گرفتن برای همه حیوانات تا یکشنبه ۲۰ دلار خواهد بود.

برای کسب اطلاعات در مورد نحوه پذیرش حیوان، به وب سایت پناهگاه به آدرس https://www.oaklandanimalservices.org/adopt/how-to-adopt/ مراجعه کنید.

  فستیوال Lights Lantern در شهرستان ساکرامنتو برگزار نمی‌شود

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان