• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • شرکت خاویار Bay Area با وجود روسی نبودن، به دلیل تشابه اسمی، هدف آزار و اذیت ضد روسی قرار گرفت

شرکت خاویار Bay Area با وجود روسی نبودن، به دلیل تشابه اسمی، هدف آزار و اذیت ضد روسی قرار گرفت

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، تزار نیکولای خاویار، یک تولید کننده خاویار با کشت پایدار در کالیفرنیای شمالی، با یک مجموعه کافه خاویار در سن فرنسیسکو، در هفته‌های اخیر هدف آزار و اذیت گروه‌های ضد روسیه قرار گرفته است.

در حالی که این مجموعه روسی به نظر می رسد اما اینطور نیست.

این تجارت، با دفاتری در کنکورد و مزرعه ۵۰ هکتاری در وینتون، در سال ۱۹۸۴ آغاز شد. بنیانگذاران، یک خانواده سوئدی در سن فرنسیسکو، نام شرکت خاویار را به نام پدربزرگ بنیانگذار، نیکولای، نامگذاری کردند. به گفته علی بلورچی (رئیس تزار نیکولای و مالک مزرعه)، آن‌ها نام «تزار» را در این برند گنجانده‌اند تا به آن رنگ و بوی دنیای قدیمی و اروپای شرقی بدهد.

بلورچی گفت: ما در کالیفرنیا هستیم که ۱۰۰ درصد متعلق به آمریکاست و اداره می شود. ما از زمان حمله روسیه به اوکراین، نامه های ترسناکی دریافت کرده‌ایم.

یکی از نامه‌های دست‌نویس به صاحبان این مجموعه گفته بود که «به روسیه برگردند وگرنه متحمل عواقب شدید خواهند شد». او گفت که این موضوع را به پلیس گزارش داده و امنیت کافه را از جمله با نصب دوربین های جدید افزایش داده است.

و دو پرچم اوکراین روی میز کافه برجسته است.

بلورچی گفت که این نمادها برای نشان دادن حمایت از کشور جنگ زده و همچنین دفاع از تجارت در برابر آزار و اذیت است.

فروش آنلاین این مجموعه نیز ضربه بزرگی خورده است.

بلورچی تخمین می زند که تزار نیکولای از اواخر فوریه شاهد کاهش ۵۰ درصدی فروش بوده است.

پوشکین، یک رستوران اوکراینی در همان نزدیکی، با آزار و اذیت مشابهی از سوی افرادی مواجه است که آن را با یک تجارت روسی اشتباه می‌گیرند.

  کارکنان مراقبت‌های بهداشتی کالیفرنیا نسبت به پروتکل‌های جدید ایالتی COVID-19 نگرانی‌هایی را مطرح می‌کنند

سرگئی شوکایلو، مالک این رستوران، گفت که نام رستوران را تغییر می‌دهد و دیگر نمی‌خواهد با نویسنده و شاعر مشهور روسی، الکساندر پوشکین مرتبط باشد. نام جدید Leleka در زبان اوکراینی به معنای “لک لک” است.

بلورچی تغییر نام موقتی را در نظر گرفته است و به حروف اول نام تزار نیکولای خاویار، TNC، که این تجارت در دوره‌ای از تاریخ خود از آن استفاده می‌کرد، برمی‌گردد.

اما او هنوز برای نهایی کردن این تصمیم آماده نیست.

بلورچی درباره این نام گفت: «فکر می‌کنم در نهایت بخشی از هویت برند ماست.»

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان