• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • تصمیم سن‌فرنسیسکو برای تحت پوشش قرار دادن افراد بیشتری در برنامه رایگان اهدای پوشک

تصمیم سن‌فرنسیسکو برای تحت پوشش قرار دادن افراد بیشتری در برنامه رایگان اهدای پوشک

پیام جوان: به گزارش کرون ۴، سن فرنسیسکو برنامه رایگان اهدای پوشک خود را برای همه افراد، از جمله مهاجران و خانواده های بدون مدرک، گسترش داده است.

شهردار لندن برید، در همکاری با آژانس خدمات انسانی SF، روز جمعه این برنامه را اعلام کرد و مدعی شد که این اولین برنامه کشوری است که با بودجه شهری برای تهیه پوشک به ساکنان کم درآمد انجام می شود. شهرداری می گوید تعداد خانواده های واجد شرایط را دو برابر خواهد کرد.

پوشک اغلب به عنوان کمک های ضروری به سازمان های خیریه نادیده گرفته می شود و می تواند به طور متوسط ​​۸۰ تا ۱۰۰ دلار در ماه در بی اریا هزینه داشته باشد. دفتر شهردار گفت که برنامه ارسال پوشک در SF قبلا فقط از طریق CalWORKs و CalFresh در دسترس مردم بود، اما اکنون برای گیرندگان Medi-Cal نیز در دسترس است. شهردار برید گفت که تقریباً یک سوم مردم به پوشک نیاز دارند. این نیاز خانواده‌ها را مجبور می‌کند بین پوشک یا چیزهایی مانند غذا، گاز یا حتی اجاره یکی را انتخاب کنند.

یک نظرسنجی که بین فوریه و مارچ ۲۰۲۱ از گیرندگان این کمک انجام شد نشان داد که ۹۰ درصد از آنها پول بیشتری برای تهیه غذا، با کمک این برنامه داشتند. ۸۷ درصد نیز گفتند که پرداخت صورتحساب هایشان آسان تر شده است. دفتر شهردار گفت در حال حاضر ۶۴۰۰ کودک در سن فرنسیسکو هستند که در خانواده های شرکت کننده در CalWORKs، CalFresh و Medi-Cal زندگی می کنند.

  سناتورهای آمریکایی طرحی برای مقابله با فرار چین از تحریم‌های ایران ارائه دادند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان