• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • دفتر بازرسی پزشکی شهرستان سانتا کلارا: افسر پلیس سن حوزه و بازیکن سابق فوتبال SJSU بر اثر سمیت فنتانیل درگذشت

دفتر بازرسی پزشکی شهرستان سانتا کلارا: افسر پلیس سن حوزه و بازیکن سابق فوتبال SJSU بر اثر سمیت فنتانیل درگذشت

پیام جوان: به گزارش کرون ۴، ماه گذشته در گزارشی اعلام شد که یک افسر پلیس سن حوزه در ماه مارچ به طور ناگهانی درگذشت . جسد دیجون پکر ۲۴ ساله روز یکشنبه ۱۳ مارچ در خانه اش در میلپیتاس پیدا شد.

پلیس سن حوزه در بیانیه ای که روز شنبه منتشر شد، گفت که علت مرگ پکر به سوء مصرف مواد مرتبط است. تایید شده است که از “سمیت فنتانیل” است.

پلیس سن حوزه گفت که دفتر بازرسی پزشکی شهرستان سانتا کلارا علت مرگ او را تایید کرده است، اما جزئیات کامل هنوز در دست بررسی است. اداره پلیس Milpitas نیز در این تحقیقات کمک خواهد کرد.

آنتونی ماتا، رئیس پلیس سن حوزه در بیانیه ای گفت: “هر گونه ادعای استفاده غیرقانونی مواد مخدر توسط افسر پلیس سن حوزه نگران کننده است.” «هیچ مجوز رایگان برای افسران پلیس وجود ندارد و ما بهانه ای نخواهیم آورد. وقتی افسری اعتماد عمومی را در حین انجام وظیفه یا خارج از وظیفه نقض کند، من آنها را پاسخگو خواهم کرد.»

بر اساس این بیانیه، یک افسر پلیس به ازای هر شش ماه خدمت به طور متوسط ​​با سه تجربه آسیب زا برخورد می کند یا در معرض آن قرار می گیرد. پلیس سن حوزه گفت که برنامه هایی برای کمک به کارکنان در زمینه سلامت کلی دارد زیرا “سلامتی افسران در آژانس ما دارای بیشترین اولویت است.”

پکر آخرین فصل خود را به‌عنوان دانشجوی ورزشکار در ایالت سن حوزه در سال ۲۰۱۹ به پایان رساند. او در طول دوران تحصیلی خود به‌عنوان اسپارتی، ۱۳ تاچ داون و ۹۳۱ یارد را به سرعت انجام داد.

  بسیاری از مدارس South Bay با یا بدون برق بازگشایی می‌شوند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان