• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • هزاران پرستار استنفورد به دلیل فرسودگی شغلی و مشکلات ناشی از آن اعتصاب کردند

هزاران پرستار استنفورد به دلیل فرسودگی شغلی و مشکلات ناشی از آن اعتصاب کردند

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، حدود ۵۰۰۰ پرستار در بیمارستان کودکان استنفورد و پاکارد روز دوشنبه اعتصاب خود را آغاز کردند. آنها می گویند پس از پایان قراردادشان در ۳۱ مارچ، برای یک قرارداد منصفانه می جنگند.

در یک خبر، اعضای اتحادیه پرستاران، به نام کمیته تشخیص دستاوردهای پرستاری معروف به CRONA، می‌گویند که از استنفورد و پاکارد می‌خواهند مشکل فرسودگی شغلی و خستگی را که بسیاری از پرستاران را وادار به تجدید نظر در حرفه‌های خود می‌کند، حل کنند.

آنتونی ویچ، پرستار اتاق عمل گفت: “ما می خواهیم شغل پرستاری را جذاب کنیم تا مردم بمانند و استنفورد واقعا باید نقش خود را برای انجام این کار تقویت کند.”

ویچ گفت که بسیاری از همکاران وی تصمیم به استعفا یا بازنشستگی زودهنگام گرفته‌اند که باعث کمبود شدید کارکنان شده است. وی گفت: پرستاران در تمام ساعات شبانه روز در روزهای تعطیل فراخوان می شوند.

مورین سالیوان، پرستار پاسخ به مراقبت‌های ویژه گفت: «پرستاران باید همیشه آماده باشند، بنابراین ما مجبوریم خانواده‌هایمان را رها کنیم و همه چیز را برای مراقبت از بیماران در بیمارستان‌ها فدا کنیم». “این رفتاری است که باید تغییر کند اگر می‌خواهیم پرستاری را ایمن نگه داریم. باید به فکر خودمان باشیم.”

آنها می گویند که رهبری بیمارستان از پذیرش واقعیت کمبود نیروی کار، درخواست اضافه کاری و زمان کمی که این پرستاران برای استراحت با خانواده خود دارند، خودداری می کنند.

بیمارستان گفت که برای دستیابی به توافق تلاش کرده‌اند و احساس می‌کنند تا کنون در میز مذاکره پیشرفت معناداری داشته‌اند و افزایش دستمزد و پرداخت‌های تشویقی را ارائه کرده‌اند.

  ویدیویی که نشان می‌دهد یک گروه به طور غیرقانونی Bay Bridge را برای فیلمبرداری موزیک ویدیو بستند

دیل بیتی، مدیر ارشد پرستاری در مراقبت های بهداشتی استنفورد گفت فرسودگی شغلی مسئله‌ای است که بیمارستان‌ها در سراسر کشور شاهد آن هستند. رهبران استنفورد برای پرستاران خود ارزش قائل هستند و از آنها قدردانی می‌کنند.

در طول همه‌گیری، بیتی گفت که استنفورد هرگز نسبت پرستار به بیمار تعیین شده توسط ایالت را زیر پا نگذاشت و تقریباً ۷۵ درصد از موارد پرستاران از این نسبت فراتر رفتند.

در بیانیه ای از مراقبت های بهداشتی استنفورد، مدیریت گفت که “ما به حق قانونی پرستاران خود برای استراحت احترام می گذاریم، اما عمیقا از اینکه اتحادیه این مسیر را انتخاب کرده است، ناامید هستیم.»

اگر پرستاران همچنان در اول ماه مه اعتصاب کنند، دیگر به مزایای سلامتی کارفرما برای این ماه دسترسی نخواهند داشت. رهبری بیمارستان گفت که این مزایا فقط برای کارمندانی که به طور فعال در بیمارستان ها کار می کنند در اول ماه ارائه می شود و پرستاران می توانند ادامه پوشش با COBRA را انتخاب کنند.

کتی استورمبرگ، پرستار رادیولوژی گفت: “این ارعاب است. آنها خانواده های ما را تهدید می کنند، آنها آسیب پذیرترین افراد در بین ما را تهدید می کنند، پرستاران مبتلا به سرطان، پرستاران با اعضای خانواده آسیب پذیر از نظر پزشکی. اینها افرادی هستند که آنها را هدف قرار می دهند و این شرم آور است.”

طوماری آنلاین برای لغو این تصمیم نزدیک به ۳۰۰۰۰ امضا دریافت کرده است.

سناتور دیو کورتز (D-Silicon Valley) بیانیه ای منتشر کرد و گفت که او در کنار پرستارانی که خواستار دستمزد بهتر، شرایط کارکنان و محیط کار سالم تر هستند قرار دارد.

  درخواست همیاری پلیس اوکلند برای یافتن یک گمشده

کورتز گفت من همه را تشویق می‌کنم که به نیازهای این قهرمانان خط مقدم که ما را در گذر از همه‌گیری هدایت کردند گوش دهند و از استنفورد می‌خواهم روی کادر پرستاری خود که از خستگی شدید و فرسودگی شغلی رنج می‌برند سرمایه‌گذاری کند.

هر دو بیمارستان هنوز باز هستند – با پرستاران جایگزین. اما برخی از رویه ها و خدمات به دلیل این اعتصاب مجبور به کاهش یا تغییر برنامه ریزی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان