• Home
  • >
  • تکنولوژی
  • >
  • ساخت قاب گوشی هوشمند به یک هدست واقعیت مجازی

ساخت قاب گوشی هوشمند به یک هدست واقعیت مجازی

پیام جوان: مجموعه Gihawoo Design یک قاب گوشی ساخته که به آسانی و با سرعت، قابلیت تبدیل به هدست واقعیت مجازی دارد.
Porket VR یک کانسپت جدید و در واقع یک قاب گوشی هوشمند است که می‌تواند در عرض چند ثانیه به یک هدست واقعیت مجازی تبدیل شود.

به گزارش ایتنا و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، این کانسپت توسط Gihawoo Design ساخته شده است و هدف آن شکستن ایده کلی در مورد هدست‌های واقعیت مجازی است. اکنون قاب گوشی به جای اینکه یک لوازم جانبی جداگانه باشد، به عنوان یک هدست واقعیت مجازی برای پخش سریع ویدیو در حال حرکت، عمل می‌کند.

این محصول با در نظر گرفتن فناوری‌های آینده طراحی شده است که انتظار می‌رود فناوری‌های واقعیت مجازی بر آن تسلط داشته باشند. Porket VR از برخی جهات شبیه به هدست Google Cardboard است، اما عنصر سهولت استفاده را به معادله اضافه می‌کند و البته فشرده‌تر و سبک‌تر است.
با این وسیله، به نوعی لوازم جانبی به بخشی از سناریو‌های استفاده روزمره از گوشی‌های هوشمند تبدیل می‌شوند. البته این ابزار زمانی منطقی به نظر می‌رسد که همه تلفن‌ها با محتوای VR و AR استریم شوند.

به گفته طراحان این لوازم جانبی، لنز‌های محدب در فاصله ۶ سانتی متری از چشم در پیکربندی هدست واقعیت مجازی قرار گرفته اند و در حالت کاملاً تا شده هستند.

 

  آپدیت جدید ویندوز ۱۰: اینبار تغییرات مایکروسافت در سیستم کامندلاین اجرا شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان