قابلیت محدود سیستم عامل iOS 15.4

پیام جوان: سیستم عامل iOS 15.4 هنوز تاریخ عرضه دقیقی را ندارد ولی ورژن چهارم ویژه توسعه دهندگان این نسخه عرضه شده است که قابلیتهای متعددی را به کاربران ارائه می‌کند ولی به نوعی این قابلیت‌ها هنوز برای کاربران عمومی آماده نیستند.
سیستم عامل iOS 15.4 هنوز تاریخ عرضه دقیقی را ندارد ولی ورژن چهارم ویژه توسعه دهندگان این نسخه عرضه شده است که قابلیت‌های متعددی را به کاربران ارائه می‌کند ولی به نوعی این قابلیت‌ها هنوز برای کاربران عمومی آماده نیستند.

به گزارش ایتنا و به نقل از cnet، قابلیت‌های جدید متعددی در iOS 15.4 عرضه خواهند شد که از میان آن‌ها می‌توان به مواردی مانند صدای فارغ از جنسیت برای سیری، قابلیت‌های هشدار در زمینه تعقیب شدن توسط دیگران برای ایرتگ‌ها، ایموجی‌های پیشرفته‌تر و چندین و چند مورد دیگر اشاره کرد.

با این حال حتی خود اپل نیز اعلام کرده است که پیشنهاد نمی‌کند که این سیسم عامل را بر روی دستگاه اصلی خود نصب کنید و بهتر است از آن بر روی دستگاه تستی خود استفاده کنید.

علت این امر این است که هنوز بسیاری از مشکلات در زمینه پایداری عملکرد نرم‌افزارها در iOS 15.4 وجود دارند که اپل می‌خواهد تا پیش از عرضه نسخه نهایی آن‌ها را رفع کند.
از سوی دیگر مصرف باتری در iOS 15.4 نیز هنوز بهینه سازی نشده است و به همین دلیل نیز نسخه فعلی تقریبا از نظر کیفیت عملکرد، شباهت چندانی به نسخه نهایی قابل عرضه نخواهد داشت.

با این وجود اگر می‌خواهید در هر شرایطی به سراغ دانلود و نصب iOS 15.4 بر روی دستگاه خود بروید می‌توانید به سراغ عضویت در برنامه نرم‌افزاری بتای اپل بروید.

  از این پس می‌توانید با حساب‌های کاربری گوگل و اپل برای ثبت نام و ورود به توییتر استفاده کنید

کافی است برای این کار به Beta Software Program ملحق شده و یک فایل پیکربندی پروفایل را از طریق این شرکت دانلود و بر روی دستگاه خود نصب کنید.

در ادامه خواهید توانست تا آخرین نسخه بتا از این سیستم عامل، یعنی iOS 15.4 را دریافت کنید. البته با این پروفایل نصل شده، تمامی روال کرش کردن اپلیکیشن‌ها و افت عملکرد دستگاه شما گزارش گیری شده و برای کمک به رفع نهایی به اپل ارسال خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان